۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۴۵۴۶۰۸
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

خانواده شهدا و ایثارگران ولی‌ نعمتان ملت ایران هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، گفت: درواقع خانواده شهدا و ایثارگران ولی نعمتان ملت ایران بوده و باید خدمت به آنها در همه زمینه‌ها مدنظر باشد.
حجت الاسلام یعقوبی - دیدار با مدیرکل بنیاد شهید خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسؤولان بانک دی استان، اظهار کرد: بنیاد شهید یک بنیاد فرهنگی مقدس و از دستاوردهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید معبد و جایگاه عبادت است؛ زیرا کار آن خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است، اضافه کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران ولی نعمتان ملت بزرگ ایران هستند؛ ازاین‌رو خدمت به آنها در هر زمینه‌ای لازم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: تأسیس بانک دی ازجمله خدمت‌هایی است که برای خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در نظر گرفته شده و به همین دلیل هم باید خدمت به آنها و روان‌سازی کار این بزرگواران، سرلوحه کار بانک دی باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: جایگاه بانک دی، یک جایگاه اقتصادی با پیوست فرهنگی است؛ ازاین‌رو بایستی ضمن کار در حوزه مادی، به حوزه معنوی هم بپردازد.

وی اظهار کرد: همان‌گونه که اسلام در انجام تکالیف برای انسانها سخت‌گیری نکرده و راحت‌ترین راه را برای انجام امور به انسانها دستور داده است، بانک‌ها هم باید در خدمت‌رسانی و روان‌سازی امور مشتریان این امر را مدنظر داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در نظام اقتصادی اسلام همیشه باید پیوستهای فرهنگی هم در نظر گرفته شده و این سیاست در کارهای اقتصادی ملاک باشد.

به گفته رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی باید همان‌گونه که به فکر رشد و پیشرفت اقتصادی کشور هستیم، به پیشرفت معنوی هم بها داده و برای آن تلاش کنیم.

رییس بازرسی بانک دی خراسان شمالی هم در این دیدار با ارائه گزارشی از خدمات این بانک به مشتریان، گفت: سال گذشته بانک دی 110 درصد افزایش منابع مالی داشته و طبق فرمایشات و دستورات رهبر معظم انقلاب، این بانک درزمینهٔ اعطای تسهیلات به مراکز اقتصادی کوچک و متوسط، خدمات خوبی ارائه کرده است.

وی اضافه کرد: این بانک در راستای خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تاکنون فعالیتهای زیادی داشته و از سوی دیگر به برکت خون شهدا، بانک دی در مدت چهار سالی که از تأسیس آن گذشته، درزمینهٔ منابع مالی و تسهیلاتی رشد قابل‌توجهی داشته است./202/9314/ب1

ارسال نظرات