۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۴۵۴۸۵۷
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه:

سومین همایش منطقه‌ای شعر عاشورایی در ساوه برگزار می‌شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برگزاری سومین همایش منطقه‌ای شعر عاشورایی در این شهرستان خبر داد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حسین محمودی‌فر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه در جمع خبرنگاران، از برگزاری سومین همایش منطقه‌ای شعر عاشورایی در این شهرستان خبر داد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه تصریح کرد: این همایش با حضور پنج استان قم، قزوین، همدان، البرز و مرکزی با هدف تجلیل و تکریم از مقام شامخ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران فداکارش، توجه به نقش ادبیات در ترویج و توسعه دین و مذهب تشیع، ایجاد فضا و محفلی برای گردهمایی شاعران و ادیبان با محوریت امام حسین(ع)، تقویت و استمرار حرکت‌های فرهنگی متعهد و منطبق با اهداف والای فرهنگی برگزار می‌شود.

محمودی‌فر با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این همایش تا 20 آبان ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند، گفت: موضوعات این همایش اشعار مرتبط با واقعه عاشورا و شهدای کربلا و شهدای مدافع حرم است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه افزود: این همایش 26 آبان ماه در سالن سلمان ساوجی ارشاد برگزار می‌شود.

به گفته وی تندیس همایش، لوح تقدیر و مبلغ 6 میلیون ریال به نفر اول، تندیس همایش، لوح تقدیر و مبلغ 5 میلیون ریال به نفر دوم، تندیس همایش، لوح تقدیر و 4 میلیون ریال به نفر سوم و لوح تقدیر و 5 جایزه نقدی 3 میلیون ریالی به 5 اثر برگزیده این جشنواره اهدا خواهد شد./101/842/ب1

ارسال نظرات