۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۵۶۲۳۸
مدیر مؤسسه امیر بیان لرستان:

روایتگری دوران دفاع مقدس فرصتی برای خنثی سازی اثرات جنگ نرم است

مدیر مؤسسه امیر بیان استان لرستان روایتگری دوران دفاع مقدس را فرصتی برای خنثی سازی اثرات جنگ نرم بیان کرد و گفت: هدف از برگزاری دوره آموزشی روایتگری، تقویت بنیه علمی و تبلیغی طلاب در عرصه روایتگری است.
روایتگری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی ابراهیمی، بعداز ظهر امروز  در دوره آموزشی روایتگری سیره شهدا در جمع طلاب و راویان رزمنده روحانی استان لرستان که در حوزه هنری استان در حال برگزاری است، گفت: امروز جوانان تشنه معارف ناب الهی، فرهنگ تقوا، ایثار و شهادت هستند.

وی با اشاره به حضور راویان در کاروانهای راهیان نور و دیگر عرصه ها، افزود: حضور روحانیان، مبلغان و طلاب جوان در کاروانهای راهیان نور فرصتی ارزشمند در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیر مؤسسه امیر بیان استان لرستان به هجمه های فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم اشاره و عنوان کرد: تبلیغ و روایتگری طلاب جوان در کاروانهای راهیان نور می تواند در خنثی سازی اثرات جنگ نرم دشمن مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: راویان طلبه با بیان معارف ناب اهل بیت(ع) و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان آنان را در برابر جنگ نرم دشمن بیمه می کنند.

مدیر مؤسسه امیر بیان استان لرستان با تأکید بر ضرورت بیان ابعاد گوناگون دوران جنگ به ویژه برای نسل جوان، گفت: نفوذ کلام مبلغان و طلاب بسیار اثرگذار در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی در ادامه تصریح کرد: حضور راویان مبلغ باید در کنار رزمندگان دوران دفاع مقدس که مختصات فیزیکی دوران جنگ را بیان می کنند، صورت گیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اعزام طلاب به عنوان راوی در کاروانهای راهیان نور، بیان داشت: فرهنگ سازی و تبیین جاذبه های معنوی و اخلاقی ایثار و شهادت بین زائران از اهداف اعزام راویان است.

گفتنی است، دوره آموزشی روایتگری ویژه طلاب خواهر و برادر حوزه های علمیه استان لرستان با شرکت 130 طلبه در مرکز استان لرستان در حال برگزاری است./9459/203/ب2

ارسال نظرات