۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۴۵۷۳۴۳
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی:

اجرایی کردن رهنمودهای بزرگان دین رسالت روحانیت انقلابی است

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی اجرایی کردن رهنمودهای بزرگان دین را رسالت روحانیت انقلابی در سنگر مساجد عنوان کرد.
 روحانیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، حجت الاسلام وفایی، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی ظهر امروز در همایش روحانی انقلابی بایسته ها و رسالت ها در مزار بی بی حسنیه به اهمیت وجود مسجد به عنوان کانون اجتماعات انقلابی در جامعه انقلابی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مساجد باید همچون دلهای جوانان پاک باشد تصریح کرد: با بازگشت به صحنه جامعه دریافت می شود که اجرایی کردن رهنمود های بزرگان دین وظیفه روحانیت انقلابی است که سنگرهای آن مساجد می باشد.

حجت الاسلام وفایی رسالت خدمتگزاری هر شخص در جامعه اسلامی را اجرایی کردن هرچه بهتر اهداف و آرمانهای انقلاب برشمرد و باتوجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی به برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم حسینی در جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

در ادامه سرهنگ فرضعلی گرایلی، فرمانده سپاه تربت حیدریه با اشاره به ویژگی های طلاب انقلابی لزوم مدیریت با کفایت را از تکالیف روحانیان انقلابی دانست و تصریح کرد: روحانیان نماد انقلاب بوده و با داشتن حوزه های انقلابی، انقلاب از هرگونه آسیب و گزندی مصون خواهد ماند.

وی در ادامه استمرار در فعالیت انقلابی روحانیت را لازمه استحکام و حفظ انقلاب دانست و تصریح کرد: اگر طلبه انقلابی باشد و در کار روحانیت خود هم پایاپای انقلاب پیش رود پایبندی به حرکات انقلاب را افزایش می دهد.   

فرمانده سپاه تربت حیدریه فهم و تحلیل سیاسی را از دیگر ملزومات روحانیان برای اشاعه بستر انقلابی در جهان اسلامی دانست و افزود: روحانیت انقلابی باید روحیه  استکبار ستیزی به قاطعیت ولایت فقیه داشته باشد.

سرهنگ گرایلی با اشاره به اهمیت ایستادگی در مقابل دشمن برای حفظ انقلاب گفت: لازمه استحکام در حفظ و تبیین انقلاب ایستادگی در مقابل تضعیف ولایت فقیه و پیشوایان انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه تربت حیدریه در ادامه از لزوم تواضع روحانیت با مردم سخن گفت و تصریح کرد: در عین شجاعت و قاطعیت در اعمال و گفتار روحانیت برای حفظ انقلاب شرط اول تواضع و خشوع در مقابل مردم انقلابی است./202/864/ب1

ارسال نظرات