۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۴۵۸۸۸۵
امام جمعه خرم آباد:

دانش آموزان انقلابی و دشمن شناس باشند

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تلاش دشمن درعرصه جنگ نرم، گفت: باید دانش آموزانی پرورش داد که دشمن شناس باشند و با بصیرت هجمه های فرهنگی دشمن را پاسخ دهند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، عصر امرروز در دیدار اعضای بسیج دانش آموزی لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در نهضت امام حسین(ع) و انقلاب حضرت مهدی(عج) دارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران جهانی و عدالت گستر است، افزود: مبارزه با ظلم و طاغوت، امنیت جهانی، رفاه مردم، عدالت، صلح، دوستی و تحول در جامعه هدف انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت پرورش دانش آموزان انقلابی بیان داشت: برای تحقق اهداف انقلاب باید دانش آموزان انقلابی پرورش یابند.

وی با تأکید بر اینکه دانش آموزان ما باید با بصیرت و دشمن شناس باشند، اظهار داشت: نسل جوان جامعه باید ایمان قوی، توکل و محبت به خدا داشته و انقلاب اسلامی را بشناسند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ادامه داد: نسل جوان ایران اسلامی باید جبهه حق و باطل، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن را بشناسد تا بتوانند جلوی هجمه های دشمن در جبهه جنگ نرم بایستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از تکنولوژی، ابزار و امکانات تبلیغات گسترده ای انجام داده و انقلاب اسلامی را متهم کرده است، افزود: تامروز دشمن می گویند ایران دارای سلاح هسته ای بوده و از تروریست ها حمایت می کند.

رسالت بسیج دانش آموزی نخبه پروری است

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: باید این اقدامات دشمن را با هوشیاری، بصیرت و آگاهی پاسخ داد و بصیرت، معرفت و ایمان لازمه مقابله با دشمن است.

وی به رسالت بسیج دانش آموزی اشاره و عنوان کرد: رسالت بسیج دانش آموزی، پرورش جوانان انقلابی و ولایی با علم و دانش و پرورش استعدادها و نخبه پروری است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار داشت: بسیج دانش آموزی با پرورش دانش آموزان نخبه باید زمینه حضور آنان را در صحنه فراهم کند.

وی در ادامه تصریح کرد: ایمان، معرفت و بصیرت بهترین سلاح بسیج دانش آموزی است و افرادی که با این سلاح وارد میدان شوند، موفق هستند، باید دانش آموزانی تربیت کرد که در عرصه تحصیل، تهذیب و ورزش الگو باشند./202/9459/ب1

ارسال نظرات