۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۴۵۹۰۰۴
امام جمعه شهرستان سرابله:

بسیج باید در همه عرصه ها حضور داشته باشد

امام جمعه شهرستان سرابله گفت: دانشجویان ودانش آموزان در روز 13 آبان سال 58 با قدرت وصف ناپذیر خویش، هیبت پوشالی آمریکای جنایتکار را برای همیشه در هم شکستند و یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب رقم زدند.
حجت الاسلام امرائی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام احمد امرائی، امام جمعه شهرستان سرابله امروز در گفت و گو با رسانه ها، گفت: یوم الله 13 آبان اوج حقارت و ذلت آمریکا و هم پیمانانش بود.

وی افزود: 13  آبان یادآور افتخارآفرینی های دانش آموزان و دانشجویان ایران اسلامی است که در این روز در راه پیروزی انقلاب اسلامی مظلومانه جان خود را از دست دادند.

امام جمعه شهرستان سرابله اظهار داشت: دانشجویان و دانش آموزان در روز 13 آبان سال 58 با قدرت وصف ناپذیر خویش، هیبت پوشالی آمریکای جنایتکار را برای همیشه در هم شکستند و یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب رقم زدند.

امرائی با اشاره به روز نوجوان و بسیج دانش آموزی، گفت: در روزهای اول انقلاب که هنوز سپاه تشکیل نشده و ارتش شکل خود را باز نیافته بود بسیج حضور داشت.

وی تصریح کرد: بسیج باید در همه جا و در همه سن ها حضور و وجود داشته باشد و بهترین سن برای فعالیت بسیج در سن دانش آموزی است.

امام جمعه شهرستان چرداول افزود:مردم شهرستان چرداول بار دیگر با حضور در راهپیمائی یوم الله 13آبان وباشعارمرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس بار دیگر نقشه های شوم اسکتبار را نقش بر آب خواهد کرد./879/102/ب2

ارسال نظرات