۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۴۶۰۱۵۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

حضور میلیونی زائران اربعین نشانگر بالندگی نهضت عاشورا است

استاد حوزه علمیه مازندران گفت: حضور میلیونی زائران حسینی در ایام اربعین نشانه حیات و بالندگی نهضت بزرگ عاشورا و فرصتی گرانقدر برای پیروان خاندان عصمت و طهارت است.
رییس اداره تبلیغات اسلامی ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در همایش زائران اربعین حسینی که در مسجد علامه حسن زاده آملی برگزار شد تصریح کرد: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی نشانگر عزت و عظمت جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد عزم شایسته و اهتمام ویژه ای وجود داشته باشد تا راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی به نحوی شایسته برگزار شود.

استاد حوزه علمیه مازندران اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی باید فرصتی برای نمایش وحدت و هبستگی امت اسلامی باشد که ضرورت دارد بهره گیری شایسته ای صورت دهیم.

حجت الاسلام رمضانی بر ضرورت اقدامات اساسی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و بیان داشت: نیاز است از همه ظرفیتها برای این اجتماع بزرگ و میلیونی استفاده شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل تصریح کرد: ضرورت دارد زائران به قوانین کشور عراق احترام بگذارند که هدف ما زیارت است و همه شعارها باید اتحاد را برساند.

وی اظهار داشت: زمینه ترویج فرهنگ عاشورایی باید صورت گیرد که بهره گیری از سیره نورانی سرور و سالار شهیدان سبب تعالی و سعادت انسان می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: اربعین حسینی فرصت خوبی است تا امام حسین(ع) را به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است به جهانیان معرفی کنیم و باید از این ظرفیت ارزشمند به درستی استفاده شود.

حجت الاسلام رمضانی افزود: ما باید تلاش کنیم و اهتمام شایسته ای داشته باشیم تا زیارتمان مورد قبول حضرت حق و سرور و سالار شهیدان قرار گیرد که برکات ارزنده ای دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ثواب بسیاری به زائر سرور و سالار شهیدان داده می شود، گفت: محبت امام حسین(ع) برکات و دستاوردهای بسیاری داشته و می تواند زمینه ساز سعادت انسان شود.

وی ادامه داد: زیارت سومین اختر تابناک امامت و ولایت فضیلت و ثواب بسیاری دارد که مردم ما شوق بسیار و اهتمام والایی نسبت به این امام همام داشته و قدرشناسی گرانقدری صورت می دهند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل تصریح کرد: زیارت اربعین از نشانه های مومن است و ضرورت دارد این حضور زائران از سر شوق و محبت به خاندان عصمت و طهارت باشد.

حجت الاسلام رمضانی اظهار داشت: حضور میلیونی زائران حسینی در ایام اربعین نشانه حیات و بالندگی نهضت بزرگ عاشورا و فرصتی گرانقدر برای پیروان خاندان عصمت و طهارت است.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: هر میزانی این حضور با شور و اشتیاق و آگاهی و شناخت بیشتری همراه باشد سبب بهره وری شایسته از این فرصت عظیم می شود.

گفتنی است، همایش زائران اربعین حسینی به همت دفتر امام جمعه آمل و اداره تبلیغات اسلامی آمل برگزار شد./202/1314/ب1

ارسال نظرات