۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۴۶۰۵۳۷
مدرس حوزه علمیه زاهدان:

بهترین راه دوری از معصیت، دور شدن از موقعیت‌های گناه است

مدرس حوزه علمیه امام صادق(ع) زاهدان گفت: بهترین راه دوری از گناه، قرار نگرفتن در فضای گناه است،از این رو انسان حتی‌المقدور باید خود را از موقعیت گناه دور کند، تا کمتر در دام‌های شیطان گرفتار شود.
دوری از گناه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام سید حسن پورموسوی، استاد حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان امروز، 19 آبان در مراسمی که در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان برگزار شد، گفت: کسی که بخواهد گناه انجام بدهد باید در نظر داشته باشد که در محضر خدا است و در مقابل خدا گستاخی می‌کند.

استاد حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان ادامه داد: کسی که بخواهد گناه کند نباید از رزق خدا بخورد که این امکان ندارد؛ رزق و روزی همه را خدا می‌دهد، چون ما رزق خدا را می‌خوریم پس نباید گناه کنیم.

وی افزود: کسی که می‌خواهد گناه کند، باید از سرزمین خدا بیرون برود؛ هر کجا برویم سرزمین خدا است، تمام گناه های ما می‌بیند هیچ جایی وجود ندارد که خداوند گناه های ما را نبیند و فرد گناهکار در روز قیامت تمام گناه های خود را می‌بینیم.

حجت‌الاسلام پورموسوی اظهار کرد: در روز قیامت همه افسوس می‌خورند آن‌هایی که گناه کردند افسوس می‌خورند که چرا گناه کردند و کسانی که نیکی کردند افسوس می‌خورند که چرا کار نیک بیشتری انجام ندادند.

وی بیان کرد: انسان باید ضرر را از خودش دور کند و به سوی منفعت برود، بعضی‌ها برای بیماری روحی هیچ فکر و اندیشه ای نمی‌کنند در حالی که بیماری‌های روحی برای ما ماندگار است چه در این دنیا و چه در آخرت ماندگار است.

استاد حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان عنوان کرد: بهترین راه دوری از گناه، قرار نگرفتن در فضای گناه است، از این رو انسان حتی‌المقدور باید خود را از موقعیت گناه دور کند، تا کمتر در دام‌های شیطان گرفتار شود./831/202ب2

ارسال نظرات