۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۴۶۰۹۵۰
نمایشگاه مطبوعات؛

احمدی: دولت اقبال مردم را می خواهد اقتصاد را سر و سامان دهد

رییس مجمع نمایندگان مازندران گفت: اگر دولت اقبال مردم را می خواهد باید مشکلات اقتصادی جامعه را حل کند.
احمدی لاشکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، قاسم احمدی لاشکی، رییس مجمع نمایندگان مازندران امروز در جریان بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات اظهار داشت: دولت در دوران خوشه چینی خود است و اگر می خواهد برای آینده به توفیقات برسد و دولت هشت ساله باقی بماند نیاز است اتفاقات خوبی را صورت دهد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس تصریح کرد: مسائل اقتصادی و معیشتی امروز مهمترین دغدغه کشور و مردم است که تا حوزه اشتغال سامان پیدا نکند این امر صورت نمی گیرد.

وی ادامه داد: شاهد هستیم دولت در عرصه فرهنگی در سه وزارتخانه ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی تغییراتی را ایجاد کرده است و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری ولنگاری فرهنگی و ناامنی فرهنگی در کشور وجود دارد که باید از این اقدام دولت تشکر کرد که در این عرصه دغدغه دارد و موفقیت فرهنگی حاصل نشد و دست به تغییرات زده است.

رییس مجمع نمایندگان مازندران افزود: امروز اقتصاد و معیشت مردم بسیار مهم است و رهبری معظم انقلاب چند سالی است نامگذاری سالها را به بحث اقتصاد اختصاص می دهند و اگر دولت می خواهد به نتیجه ای دست پیدا کند باید مردم را در این حوزه دیده و تلاش کند اتفاقاتی صورت دهد.

احمدی لاشکی با بیان این که دولت برای تک رقمی کردن نرخ تورم خوب عمل کرده است، گفت: دولت برای رونق تولید موفق نبوده است که ضرورت دارد تک رقمی کردن نرخ تورم و رونق تولید را در کنار هم ببینیم.

وی ادامه داد: اگر دولت بتواند در این عرصه حرکت های درستی انجام دهد می تواند مردم را راضی کند و اقبال دوره آینده خود را تقویت کند که اگر در این بخش گامهای خوبی برندارد آسیب می بیند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس تصریح کرد: ضرورت دارد دولت در عرصه اقتصادی توجه ویژه ای داشته و در راستای تقویت این امر مهم و اساسی گام های شایسته ای بردارد که ضرورتی اساسی است.

احمدی لاشکی با بیان این که فعالیت هایی که دولت در عرصه طرح تحول سلامت داشت دارد مقداری کمرنگ می شود که نیاز است به این عرصه توجه شایسته ای صورت گیرد، گفت: باید حمایتهای دولت و مجلس برای طرح تحول سلامت باید مستمر و ادامه دار باشد.

رییس مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: اگر این طرح نیمه کاره رها شود فاجعه ای است که ضرورت دارد تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده و اهتمام ویژه ای برای آن رفع مشکلات موجود وجود داشته باشد./1314/پ202/ج

ارسال نظرات