۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۴۶۲۲۱۸
استاد حوزه علمیه:

پیاده روی اربعین حسینی یک حرکت بی نظیر در سطح دنیا است

استاد حوزه علمیه با اشاره به حضور میلیونی زائران اربعین حسینی از ایران و سراسر جهان، گفت: حضور لبیک گویان حسینی برای بیعت با سیدالشهدا(ع) یک حرکت بی نظیر جهانی است که جهان را معطوف به جاده نورانی نجف تا کربلا کرده است.
بابایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عبدالحسین بابایی، استاد حوزه علمیه بابل شب گذشته در جمع رؤسای ادارات و نهادهای شهر امیرکلا در مسجد کمال محله این شهر با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری و مواضع نظام اسلامی درباره انتخاب رییس جمهور جدید آمریکا، گفت: از نظر نظام اسلامی تغییر رییس جمهور در مواضع کلی آمریکا علیه ایران تفاوتی نمی کند و سیاستهای خصمانه آمریکا علیه نظام اسلامی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان برخی از مواضع دو کاندیدای مطرح رییس جمهوری آمریکا، افزود: پیروزی ترامپ در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا در حقیقت پیروزی توحش آمریکایی بر تزویر بود.

نماینده آیت الله شاهرودی در مازندران با تأکید بر این نکته که نباید دل به وعده های دروغین آمریکا داد، خاطرنشان کرد: آمریکا با دستکشی چدنی و با روکشی مخملی دستش را به سمت ما دراز کرد و قبل از مواجهه با این دولت باید ماهیت این حرکت را شناخت.

وی ادامه داد: سیاست خارجی آمریکا با تغییر رؤسای جمهور این کشور ثابت است و سخت در تسلط و احاطه صهیونیست ها قرار دارد.

حجت الاسلام بابایی با بیان این مطلب که قدرت آمریکا رو به افول است، گفت: مناظره های انتخاباتی آمریکا نقاب چهره خودساخته آمریکا را برداشت و بخشی از حقیقت نظام سرمایه داری آمریکایی را برای جهان نشان داد.

وی افزود: آمریکا در رأس نظام سلطه قرار دارد و با توجه به سیاستهای نظام اسلامی برای ما رای آوری هر کدام از رؤسای جمهور آمریکا فرقی ندارد.

استاد حوزه علمیه بر هوشیاری مسؤولان نظام در مقابل دشمنان و مسأله نفوذ تأکید کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تعیین کننده سیاستهای نظام اسلامی است و مسؤولان نظام اسلامی باید کاملا سیاستهای کلان کشور و مورد تاکید مقام معظم رهبری را رعایت کنند.

وی با اشاره به حضور میلیونی زائران اربعین حسینی از ایران و سراسر جهان، تصریح کرد: حضور لبیک گویان حسینی برای بیعت با سیدالشهدا(ع) یک حرکت کم نظیر جهانی است که جهان را معطوف به جاده نورانی نجف تا کربلا نموده است.

حجت الاسلام بابایی تلاش برای امتداد قیام حسینی و جهانی کردن این حرکت تأکید کرد و گفت: آنچه جهان را در این عصر متحول می کند، راه سیدالشهدا(ع) و انتشار پیام بزرگ آزادگی و حریت حسینی در مقابل استکبار است./1313/202ب2

ارسال نظرات