۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۴۶۲۲۹۸
قائم مقام تولیت مسجد جمکران:

امام حسین چهره مشترک میان ادیان الهی است

حجت الاسلام و المسلمین تکیه ای گفت: حضرت سید الشهدا(ع) به عنوان چهره ای مشترک و مقدس میان ادیان الهی به ویژه اسلام و مسیحیان است.
  حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تکیه ای

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تکیه ای امشب در آیین عزاداری و نوحه خوانی سید و سالار شهیدان در موکب مسجد مقدس جمکران در جمع هزاران نفر از زائران اربعین حسینی مستقر در موکب و مسیر راهپیمایی، اظهار داشت: اگر طول مسیر را نگاه کنید حرکت گسترده مسیحیان و اسقفان کلیسا و دیگر ادیان و مذاهب را شاهد خواهید بود.

عضو مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: در طول مسیر وقتی رسانه ها از اسقف کلیسای مسیحیان سوال کردند شما مسیحی هستید و مسلمان نیستید، علت حضورتان در راهپیمایی اربعین حسینی چیست؟ پاسخ داد ما دو دین با یک حسین مشترک هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین تکیه ای افزود: امروز باید از ظرفیت عظیم راهپیمایی اربعین حسینی و وجود نازنین امام حسین علیه السلام برای ظهور حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه شریف بهره برد و به گونه ای بهره ببریم که همه در کشتی نجات حضرت سیدالشهداء علیه السلام قرار بگیریم./840/102/ب2

ارسال نظرات