۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۴۶۲۴۸۴

اسکان بیش از ۳ هزار زائر اربعین حسینی در مسجد جمکران

حجت الاسلام حسین آبادی با اعلام اسکان ۳ هزار زائر اربعین حسینی در روز‌های اخیر در مسجد مقدس جمکران، گفت: ظرفیت اسکان مسجد برای زائران در حال بازگشت نیز فراهم است.
مسجد جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی به خدمات ارائه شده در این مسجد مقدس در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: مسجد مقدس جمکران از ۱۲ صفر تا به امروز پذیرای بیش از ۳ هزار زائر اربعین بوده است.

مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: این مسجد مقدس امکان اسکان را برای خواهران و برادران فراهم کرده و پذیرای زائران از سراسر ایران بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده شرایطی فراهم شد تا زوار اربعین حسینی یک وعده غذا را میهمان سفره حضرت حجت(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در مسجد مقدس جمکران باشند.

حجت الاسلام حسین آبادی به ویژه برنامه های اربعین در این مسجد مقدس اشاره کرد و گفت: امشب پس از نماز مغرب و عشا حجت الاسلام محمدی پور به ایراد سخن می پردازد.

وی خاطرنشان کرد: زیارت اربعین یکشنبه پس از نماز ظهر و عصر در مسجد مقدس جمکران با حضور عاشقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین(علیه السلام) قرائت شد.

مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران افزود: پیکر شهدای مدافع حرم از میدان آل یاسین، واقع در انتهای بلوار پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) در ساعت ۱۵ به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع می شوند.

وی بیان داشت: پس از مراسم تشییع شهدا، حجت الاسلام حسینی قمی در ساعت ۱۵:۳۰ در مسجد مقدس جمکران به سخنرانی پرداخته و در ادامه حاج رضا عاصی به مرثیه سرایی و مداحی می پردازد./840/ 103/ع

ارسال نظرات