۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۴۶۲۹۷۹
نماینده ولی فقیه در ایلام:

رفع مشکلات و موانع مرز مهران در اولویت مسؤولان باشد

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: باید از هم اکنون زیرساخت‌های استان ایلام برای استقبال و پذیرایی از زوار اربعین حسینی در سال آتی آماده شود تا زمینه تسهیل در سفر و تردد زوار اربعین حسینی فراهم شود.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار داشت: مردم ایلام همچنان از زوار اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تقدیر از پذیرایی مناسب مردم این استان ایلام از زوار، گفت: مردم شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان ایلام امسال در اربعین حماسه بزرگی خلق کردند.

امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به این که مرز بین‌المللی مهران نزدیک‌ترین مرز به عتبات عالیات است اضافه کرد: این روزها مردم در جای جای استان به خوبی از زوار پذیرایی کرده  و این یک افتخار بزرگ برای مردم است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد، مسؤولان توسعه زیرساخت‌های اربعین را به شکل جدی در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه ایلام افزود: توسعه راه‌ها و ایجاد خط راه آهن و توسعه فرودگاه ایلام می‌تواند گام بزرگی برای بهبود زیرساخت‌های اربعین محسوب شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: باید از هم اکنون زیرساخت‌های استان ایلام برای استقبال و پذیرایی از زوار اربعین حسینی در سال آتی آماده شود تا زمینه تسهیل در سفر و تردد زوار اربعین حسینی فراهم شود./101/879/ب1

ارسال نظرات