۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۴۶۳۰۰۸
امام جمعه صحنه:

شهدا راه و رسم حضرت سیدالشهدا را پیمودند

امام جمعه شهرستان صحنه با بیان اینکه شهدا به مکتب سیدالشهدا(ع) اقتدا کردند، گفت: شهدا در راستای پاسداری از ارزش های اسلام راه و رسم حضرت سیدالشهدا(ع) را پیمودند.
حجت الاسلام احمد زارعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت هفته بسیج صبح امروز مراسم بزرگداشت و یادواره شهید والامقام ملک مرادبختیاری با حضور مسؤولان و عموم مردم در شهرستان صحنه برگزار شد.

حجت الاسلام احمد زارعی، امام جمعه شهرستان صحنه با حضور در این مراسم با استناد به آیات قرآن کریم، ابراز داشت: شهدا همیشه زنده و در بین ما شاهد و حاضر هستند٬ شهدا آنچنان مقام و جایگاهی والا دارند که قابل وصف و بیان نیست.

امام جمعه شهرستان صحنه مطرح کرد: شهدا امامزادگان عشق هستند، نظام و انقلاب زمانی در آرامش و امنیت کامل به سر خواهد برد که به اهمیت و مجاهدت شهدا در راه حفظ ارزش های انقلاب و اسلام پی ببرد.

وی در ادامه تصریح کرد: جامعه باید نسبت به شهدا معرفت کسب کند و ازاین رو اگر این معرفت کسب شده و در وجود بشر نهادینه شود، نعمت های فراوانی را برای جامعه به ارمغان می آورد.

حجت الاسلام زارعی خاطرنشان کرد: مجاهدت و ایثار شهدا آنچنان با عظمت و ستودنی است که پشت پا زدن به تعلقات دنیوی و ترک خانواده و فرزندان برای صیانت از وطن و در نهایت شهادت در راه اسلام و انقلاب کار بزرگ و سختی است.

این مسؤول بیان داشت: امنیت و آرامش امروز نظام را مرهون و مدیون مجاهدت جوانانی هستیم که با شجاعت ندای رهبر خود را لبیک گفته و برای حفظ آب و خاکشان با تمام وجود جنگیدند و جان خویش را فداکرده و شربت شهادت را عاشقانه نوشیدند.

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان بیان داشت: شهدا راه و رسم حضرت سیدالشهدا(ع) را پیمودند و اینگونه برجسته و جاودانه شدند، از این رو پیروی مکتب شهدا بودن سبب پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام خواهد شد./857/203/ب2

ارسال نظرات