۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۴۶۳۶۳۵
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني :

انسجام و همدلي مسلمانان مهم ترين پيام اربعين به دنيا است

انسجام، همدلي و پيوستگي عاشقان و محبان اهل بيت(ع) بهترين پيام اربعين براي دنيا بود زيرا كه هيچ جرياني همانند اين آيين وجود ندارد كه مسلمانان اينگونه در يك قالب و با يك هدف واحد حضور داشته باشند.
نجفی روحانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني روز شنبه در نشست هفتگي كاركنان بعثه مقام معظم رهبري در عراق اظهار داشت: انسجام و همبستگي محبان اهل بيت (ع) يكي از اهداف بسيار مهم مسلمانان در همايش ميليوني اربعين است كه به دنيا بگويند با هم بوده و خواهيم ماند هر چند دنياي استكبار حاضر به پذيرفتن اين مهم نيست.

حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني با قدرداني از تمامي دست اندركاران برگزاري آيين اربعين خاطرنشان كرد: از ديگر اقداماتي كه بسيار خوب در اين آيين به انجام رسيد برگزاري برنامه هاي مناسب فرهنگي در تمامي عرصه هاي حضور اين همايش مردمي و آثار مثبت آن بود.

وي همچنين با بيان برخي از محسنات و آثار زيارت حضرت اباعبدالحسين اظهار داشت: كاربراي امام حسين (ع) از جنس ديگري است زيرا حضرت اباعبدالحسين دردانه خداوند است و اميدوارم بتوانيم در اين راه به درستي حركت كرده و سبب رضاي خداوند شويم.

در پايان سخنان مسؤول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق برخي از حاضرين در نشست با مثبت ارزيابي كردن آيين اربعين امسال آنرا را بزرگترين همايش هاي جهان اسلام به عنوان دژ محكمي در مقابل ترفندهاي دنياي استكبار نام بردند./1330/102/ب3

ارسال نظرات