۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۴۶۳۶۵۱
دادستان کل کشور:

دفاع از حقوق عامه، مهم ترین رسالت دادستان است

دادستان کل کشور گفت: دفاع از حقوق عامه، مهمترین رسالت دادستان است؛ اگر کسی خواست تعرضی به حقوق عامه مردم بکند، این دادستان است که باید سینه سپر کند و از حقوق مردم دفاع کند.
حجت الاسلام منتظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور صبح امروز، ۶ آذرماه در مراسم تودیع و معارفه دادستان‌ زاهدان، گفت: امنیت یکی از مهم‌ترین مسائل این استان است که زبان زد کل کشور است اگر امنیت نباشد ما نمی‌توانیم در رفاه کامل زندگی کنیم.

دادستان کل کشور ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان از لحاظ استراتژیک و اجتماعی و مذهبی یک استان مهم است، این استان با دو کشوری که نا امن هستند همسایه است اما این استان به برکت جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن است.

وی خاطرنشان کرد: ما در مجموعه کشور در نظر بگیریم کشوری که در چهار طرف آن آتش خشونت تروریست زبانه می‌کشد به برکت نظام جمهوری اسلامی و رهبری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش‌های دولت مردان و نظامیان این کشور را ایمن نگه داشته است.

حجت الاسلام منتظری خاطرنشان کرد: امروزه ایجاد اختلاف از هرکس یا هر قوم  خیانت به اسلام  و خیانت به نظام و خون شهدا است، یکی از وظایف دادستان‌های کل کشور در محدوده قانون دفاع از حقوق عامه است.

وی یادآور شد: دادستان‌های سراسر کشور امروزه باید با تدبیر بیشتر از قبل از حق و حقوق مردم دفاع کنند، تدبیر مهم‌ترین عنصری است که باید در مدیریت لحاظ بشود اگر تدبیر نباشد ممکن است باعث زیان بشود.

دادستان کل کشور تأکید کرد: بزرگ‌ترین خطری که امروزه جامعه و جوانان ما را تحدید می‌کند مسئله مواد مخدر است که با همکاری مردم و دستگاه های قضایی می‌تواند موفق بشود و به تنهایی امکانش نیست این مسأله را برطرف کند.

وی در پایان افزود: بعضی از مقامات مانند رئیس جمهوری و رئیس مجلس و بعضی مقامات بدون آن که تحقیق لازم انجام شده باشد هر کدام جداگانه موضع گیری می‌کنند و صبر ندارند تا به نتیجه مشخصی برسیم، افراط و  زیاده‌روی و خلاف قانون عمل کردن اگر از هر طرف چه اصول گرا باشد و اصلاح طب باشد بد است./831/202/ب3

ارسال نظرات