۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۴۶۳۷۲۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام:

اداره اوقاف ایلام تمام تلاش خود را برای فرهنگ سازی وقف بکار گرفته است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: کتابخانه آیت‌الله حیدری از جمله ساختمان‌هایی است که باید در اختیار اوقاف قرار گیرد. در این راستا از سال‌های گذشته شکواییه‌ای از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام تنظیم شده و به زودی حکم دادگاه مشخص خواهد شد.
حجت الاسلام حسن شهیدی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت‌الاسلام حسن شهیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کتابخانه آیت‌الله حیدری از جمله ساختمان‌هایی است که باید در اختیار اوقاف قرار گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: در این راستا از سال‌های گذشته شکواییه‌ای از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام تنظیم شده و به زودی حکم دادگاه مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: به محض در اختیار قرار گرفتن این ساختمان برای استفاده عموم در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

این مسؤول اضافه کرد: در هفته وقف برنامه‌های مختلفی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام تدوین شده که نشست با رسانه‌ها و جشنواره رسانه و وقف  از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام تمام توان خود را صرف فرهنگ‌سازی در راستای وقف کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

شهیدی در خصوص موقوفه رضا آباد مهران نیز تصریح کرد: تلاش برای احیای این موقوفه در دستور کار اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام قرار دارد و در این راستا نیز توفیقاتی حاصل شده است./879/203/ب3

ارسال نظرات