۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۴۶۶۸۱۱
آیت الله سعیدی:

بصیرت دانشجویی در بزنگاه های تاریخی و حساس نظام سرنوشت ساز بوده است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با اتکا به قدرت ایمان و اراده جوانان مؤمن و انقلابی شکل گرفته است، گفت: بصیرت دانشجویی در بزنگاه های تاریخی و حساس نظام سرنوشت ساز بوده است.
آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ظهر امروز در دیدار با مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه قم با اشاره به این که انقلاب اسلامی با قدرت اراده و ایمان جوانان مؤمن و متعهد ولایی به پیروزی رسید و با پایداری همین جوانان در دوران دفاع مقدس به ثمر نشست، گفت: جوانان مؤمن و متعهد انقلابی سرمایه های نظام هستند و مسؤولان به ویژه مسؤولان و اساتید دانشگاه که متولی تربیت این قشر هستند باید افراد مؤمن، متخصص و متعهد به نظام ولایی تربیت کنند تا ثمره پربرکت خون شهدا حفظ شود.

وی با تاکید بر اینکه امروزه دشمن نسل جوان و دانشگاه ها را مورد آماج حمله های تبلیغاتی خود قرار داده و به دنبال سکولاریزه و لائیک کردن دانشگاه و دانشجویان است، افزود: رسالت اصلی اساتید و مسؤولان فرهنگی در دانشگاه تربیت دانشجویان براساس الگوها اصیل اسلامی است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به نقش بصیرت در بزنگاه های حساس تاریخی تصریح کرد: بصیرت مهم ترین ویژگی جوانان و دانشجویان مؤمن انقلابی است و همواره در بزنگاه های حساس و سرنوشت ساز تاریخی این بصیرت نسل جوان و مردم بوده که به کمک نظام آمده و انقلاب اسلامی را از خطرناک ترین مهلکه های تاریخی حفظ کرده است.

آیت الله سعیدی ادامه داد: آستان مقدس حضرت معصومه(س) آمادگی همکاری و تعامل همه جانبه را با دانشگاه ها دارد و به دنبال استفاده از ظرفیت های فکری دانشجویان برای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی است.

وی با تاکید بر اینکه‌ فضای حرم مطهر و نماز جمعه یک فضای بسیار مناسب برای تربیت جوانان انقلابی و مؤمن است، یادآور شد: ستاد نماز جمعه و آستان مقدس حضرت معصومه(س) همواره از حضور جوانان در این مکان های مقدس حمایت می کنند و آماده استقبال و خدمت رسانی به این قشر هستند.

لازم به ذکر است، در ابتدای این دیدارحجت الاسلام محمد مهدی کرمی ضمن تشریح فعالیت های نهاد مقام معظم رهبری در سطح دانشگاه های قم، از آمادگی کامل این نهاد برای تعامل با آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در راستای غبارروبی، توررهای حرم گردی، اردوهای دانشجویی، طرح های مطالعاتی و مسابقات کتابخوانی و سایر فعالیت های فرهنگی و مذهبی خبر داد./968/203/ب3

ارسال نظرات