۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۴۶۶۹۲۱
امام جمعه امیدیه:

هفته وحدت دوراندیشی بزرگ امام راحل است

امام جمعه امیدیه با اشاره به هفته وحدت و تلاش های دشمنان برای تفرقه افکنی در جهان اسلام، گفت: هفته وحدت دوراندیشی بزرگ امام راحل برای رویارویی با دشمنان است.
حجت الاسلام علیزاده، امام جمعه امیدیه

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که اقدام امام راحل در نامگذاری هفته وحدت دوراندیشی بزرگی است، گفت: این دوراندیشی افزون بر وحدت میان مذاهب اسلام، حتی اتحادی را میان اهل کتاب ایجاد کرد.

امام جمعه امیدیه به ضرورت شناخت دشمن واقعی در زمان کنونی اشاره و عنوان کرد: متأسفانه ما دشمن واقعی را رها و به جنگ های داخلی و خانگی روی آوردیم و گروه های تکفیری، سلفیه و وهابیت از اهل تسنن و نیز تشیع انگلیسی در راستای تفرقه افکنی و اصل کلی انگلیسی ها «تفرقه بینداز و حکومت کن» تأسیس شده اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه به تفرقه افکنی دشمنان در راستای دست یافتن به خواسته های خود اشاره و ابراز داشت: تأسیس گروه های تکفیری برای تکفیر اهل کتاب و اهل قبله از سوی وهابیت و نیز توهین به صحابه و مقدسات از سوی شیعه انگلیسی، ترویج تفرقه و عدم وحدت میان مسلمانان است.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به فعالیت های تشیع انگلیسی در تفرقه افکنی از جمله اعلام هفته برائت به جای هفته وحدت خاطرنشان کرد: معنا و مفهوم برائت دفاع از اهل بیت(ع) است و سؤال ما از این افراد آن است که به هنگام حضور تکفیری ها در نینوای عراق و نزدیکی به حرم امام حسین(ع) کجا بودند؟ آیا از اهل بیت(ع) دفاع کردند؟ در زمان پیشروی تکفیری ها به سوی حرم عقیله اهل بیت(ع) کجا بودند؟

وی در پایان با بیان این که تکفیری ها و تشیع انگلیسی فرزندان ناخلف انگلیس هستند، گفت: امام راحل نه تنها در حکومت داری بلکه در مباحث علمی انقلاب ایجاد کرد و با شناختن یزید زمان به رویارویی با آن و حفظ دین جدش پرداخت و ما نیز برای حفظ این دین و رویارویی با استکبار باید دست به دست هم دهیم./302/9456/ب1

ارسال نظرات