۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۴۶۷۴۷۳
سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خواستار شد؛

مشارکت خیران در تکمیل طرح 5 هکتاری آستان سید علاءالدین حسین

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: خیران فارس در تکمیل طرح جامع آستان سید علاءالدین حسین (ع) مشارکت جدی داشته باشند.
حجت الاسلام علی محمدی، سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، عصر امروز در حاشیه مراسم غبارروبی آستان سید علاءالدین حسین(ع) در جمع خبرنگاران گفت: برای تکمیل پروژه پنج هکتاری این آستان، مشارکت خیران بسیار راهگشا است.

وی در ادامه افزود: با کمک مردم و نذورات آنان اقدامات خوبی در آستان سید علاءالدین حسین(ع) انجام شده است و امیدواریم با حمایت مسؤولان این بقعه مبارکه توسعه لازم را به‌دست آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف نیز حمایت لازم را انجام خواهد داد اما تجربه تاریخی به ما نشان داده است که بهترین نیروها برای تکمیل طرح جامع این آستان خود مردم هستند.

وی ادامه داد: از خیران دعوت می‌کنیم که در طرح پنج هکتاری این آستان مشارکت جدی داشته باشند تا این طرح به‌زودی سامان بیابد و بی‌گمان پرداختن به بقاع متبرکه خدمت به خودمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی در پایان گفت: ارزیابی ما از اقدامات انجام‌شده در بقاع متبرکه در استان فارس بسیار خوب است./203/919/ب1

ارسال نظرات