۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۴۶۷۹۱۸
مشاور فرمانده کل سپاه:

جبهه سوریه هدف اصلی غرب برای ضربه به انقلاب اسلامی بود

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا، غرب و تمام متحدان آن در سوریه نقش آفرینی کردند و یک رویارویی تمام عیار بود و تلاش داشتند جمهوری اسلامی که کانون حیات بخش برای کشورهای جهان است را ضربه بزنند.
سردار کهنسال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار کمیل کهنسال، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در نخستین گردهمایی سراسری رزمندگان گردان مکانیزه لشکر 25 کربلا که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل برگزار شد اظهار داشت: ضرورت دارد کافر و طاغوت زمان خود را بشناسیم که در برابر مظاهر خدایی قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: قدم نخست ایمان این است که انسان مومن تکلیف خود را با کفر و طاغوت مشخص کند و خداوند متعال این وعده را قرار دادند که هرگز برتری کفار بر مومنان قرار ندارد و این یک سنت الهی است و اگر می بینیم در کشوری اسلامی کفار حاکم هستند نشان می دهد در صداقت بندگی آنان مشکلی وجود دارد.

کهنسال در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که سوریه دومین کشور جهان از نظر تنوع قومی و مذهبی است، گفت: این کشور دروازه تغییرات در نظام سیاسی و امنیتی منطقه و خاورمیانه محسوب می شود.

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به این که یهود هیچ زمانی از این منطقه غافل نشده و معاویه و امویان کارهای بسیاری در آن صورت دادند.

وی تصریح کرد: خوی وحشی گری، جنایت و کشتار در فقه اهل سنت تکفیری وجود دارد که بیش از نود درصد اهل سنت آنان را قبول ندارند و مخالف این تفکر هستند.

کهنسال با بیان این که جمهوری اسلامی به برکت اسلام و امام خمینی(ره) تحت مدیریت یهود قرار ندارد که بسیاری از کشورهای اسلامی در سیطره آنان هستند، گفت: بعد از انقلاب اسلامی سرمایه گذاری بر روی اعراب کردند و اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس را تشکیل دادند و بر روی صدام سرمایه گذاری کردند که نتوانستند به توفیقی برسند.

مشاور فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران جنگ هشت ساله را با هجمه عظیمی که از سوی بسیاری از کشورهای جهان صورت گرفت اجازه نداد تا به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی اظهارداشت: کشورهای عربی هویت ملی ندارند و همه امور آنان وارداتی بوده و عربستان نیز پایگاه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است که امکانات آنان را فراهم می کنند.

این فرمانده دفاع مقدس افزود: ایادی استکباری وقتی دیدند عربستان نمی تواند به توفیقی برسد خودشان وارد شدند و در افغانستان و عراق کار کردند و در این دو کشور به جایی نرسیدند.

کهنسال ادامه داد: سوریه را کلید طلایی منطقه می دانستند که همیشه در اختیار یهود بوده است و می دانستند نباید در دست جمهوری اسلامی قرار گیرد.

وی بیان داشت: تلاش کردند به هر قیمتی شد این منطقه در دست جمهودی اسلامی نباشد و می خواستند در طول سه ماه کار سوریه را تمام کرده و سپس لبنان و عراق و در پایان وارد ایران شوند.

مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آمریکا، غرب و تمام متحدان آن در سوریه نقش آفرینی کردند و یک رویارویی تمام عیار بود و تلاش داشتند جمهوری اسلامی که کانون حیات بخش برای کشورهای جهان است را ضربه بزنند.

کهنسال با بیان این که ولایت اصل توحیدی است که باید ایستادگی در رکاب ولایت داشته باشیم، گفت: بشار اسد اعتقاد، ایمان و باور داشت که ایستادگی کرده و سخن ایادی استکباری مبنی بر اینکه اسد باید برود خنثی شد.

گفتنی است، لشکر 25 کربلا در طول سال های دفاع مقدس از لشکرهای پیشتاز بوده و همواره خدمات ارزشمند آن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استمرار دارد./1314/202/ب3

ارسال نظرات