۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۴
کد خبر: ۴۶۸۹۳۲
سخنگوی دولت در بندرعباس:

افزایش قیمت دلار غیر واقعی است/ تلاش می کنیم شرایط را بهبود ببخشیم

معاون رییس جمهور با اشاره به رشد 12 درصدی اعتبارات سال جاری نسبت به سال گذشته ابراز داشت: اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ ای استان هرمزگان حدود 48 درصد رشد داشته است.
نوبخت معاون رييس جمهور و سخنگوي دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، محمدباقر نوبخت شامگاه چهارشنبه در حاشیه برگزاری نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: خواسته اغلب مدیران هرمزگانی در این نشست، افزایش بودجه استان بود.

وی در ادامه افزود: استان هرمزگان همچون دیگر استان‌هایی که از منابع خاص نفتی و یا به دلیل مرزی بودن و وجود بنادر و همچنین ورود و خروج کالاها در انها صورت می گیرد می‌تواند مالیات بیشتر و درآمد متناسب‌ تری داشته باشد.

رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: برای استان هرمزگان در حال حاضر همچون سایر استان‌ ها، شاخص‌ هایی در زمینه توزیع اعتبارات در نظر گرفته شده است.

نوبخت تصریح کرد: استان هرمزگان در زمینه  اعتبارات تملک دارایی‌ های سرمایه‌ ای و طرح‌ های عمرانی استانی 48 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی همچنین گفت: استان هرمزگان همچنین اعتبارات خاص خود را از یک جدول 2-10 که برای ماده 180 در آینده‌ای نزدیک آن را توزیع می سود دریافت می‌ کند.

معاون رییس جمهور با اشاره به رشد 12 درصدی اعتبارات سال جاری نسبت به سال گذشته ابراز داشت: اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ ای استان هرمزگان حدود 48 درصد رشد داشته است.

نوبخت، با اشاره به قیمت کنونی و غیر واقعی دلار از نظر دولت تاکید کرد: در تلاشیم تا وضعیت موجود را بهبود ببخشیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه همچنین بیان داشت: مسؤولان اقتصادی دولت این وضعیت را مناسب نمی‌ دانند و این رقم با کاهش تقاضا طی روزهای آینده کاهش خواهد یافت.

سخنگوی دولت در پایان تصریح کرد: قیمت دلار در بودجه سال 1396 کشور در حدود 3300 تومان در نظر گرفته شده است./851/پ202/ج

ارسال نظرات