۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۴۶۹۳۷۳
مدیر مدرسه علمیه الزهرا گناوه:

دشمن ریشه‌های اعتقادی ما را هدف گرفته است

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه گفت: دشمن ریشه‌های اعتقادی ما را هدف گرفته و علی‌رغم توصیه و تأکید اسلام، اهل‌بیت و قرآن به کسب مال حلال، متأسفانه در اين زمينه کم‌کاری شده است.
دشمن

سیده زهرا موسوی نسب مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر،‌ درباره لزوم پرهیز مدیران و مسؤولان کشور از حاشیه‌سازی، گفت: براى انجام هر تغييرى بايد قبل از اقدامات عملى فكر و ذهن افراد آن جامعه را آماده كرد؛ با توجه به دشمنى استكبار با نظام، بسیار واضح و آشکار است كه در دو جبهه‌ی داخلى و خارجى برنامه‌ریزی كرده و می‌کند.

وی در خصوص اینکه چرا عده‌ای می‌خواهند در کشور حاشیه‌سازی کنند، اظهار کرد: اگر به گذشته و تاريخ مراجعه شود، می‌بینیم كه هر وقت استكبار خواسته ملتى را دگرگون كند، بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب با تغيير رويه زندگى مردم و البته يارگيرى از نخبه و خواص كار خود را عام‌پسند می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه به پشت پرده حاشیه‌سازی‌ها اشاره و تصریح کرد: اين حاشيه پردازى و عدم توجه به اصل، يكى ديگر از برنامه‌های استكبار است که با هماهنگى برخی نخبگان و خواص كشور انجام می‌شود و متأسفانه دولت فعلی و برخی دولت‌های قبل، تفكر و عقیده‌ دنباله‌روی از استكبار رادارند.

موسوی نسب با اشاره به پشت پرده حاشیه‌سازی در کشور ادامه داد: در حال حاضر يک جريان بزرگ در كشور حاکم است كه هم ثروت دارند و هم قدرت، که می‌خواهند اذهان عمومى را به ناكارآمدى و عدم مديريت درست مسؤولان هدايت كنند تا مردم کم‌کم از انقلاب و آرمان‌ها و بالاتر از همه اسلام و از نظام و رهبر روی‌گردان شوند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه اضافه کرد: این جریان، تلاش می‌کند از درون، مردم را به نارضايتى و اعتراض نسبت به اين امور بكشاند و به اين باور برسند كه نظام جمهوری اسلامی دلسوز ملت نيست و فقط به حفظ خود و منافع خود توجه دارد.

وی در رابطه با مهم‌ترین مشکلات کشور مطرح کرد: اگر كسى بخواهد در مسير حق باشد، همان لابى قدرت و ثروت نمی‌گذارد. بنابراین عدم توجه به واقعیت‌ها، عدم شایسته‌سالاری، عدم جوان‌گرایی، حزب و جناح‌گرایی، سيستم نامشروع مالى و بانكى(ربا)، عدم روراستی بعضى از مسؤولان كه زیرمجموعه‌ همان جريان بزرگ هستند، از جمله مشکلات مهم است.

موسوی نسب بیان کرد: بر اساس آموزه‌های قرآن کریم، هميشه در كنار نماز كه يک امر معنوى و روحى هست، به زكات به‌عنوان امری دنيايى و مادى اشاره‌شده و در حكومت الهى همچنان كه به معنويت و تزكيه نفس توجه می‌شود، به امور روزمره و معيشت مردم هم توجه شده است، يعنى به همان اندازه مهم است که متأسفانه بعضی از مسؤولان ما این را نمی‌فهمند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه در پایان، بابیان اینکه دشمن ریشه‌های اعتقادی ما را هدف گرفته، گفت: علی‌رغم توصیه و تأکید اسلام، اهل‌بیت و قرآن به کسب مال حلال، متأسفانه در اين زمينه کم‌کاری شده؛ وقتى سيستم مالى كشور خراب باشد، کم‌کم همه بی‌غیرت و بی‌توجه نسبت به آموزه‌های الهی می‌شوند846/303/ب3/.

ارسال نظرات