۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۴۶۹۹۳۵
در آستانه سالروز حماسه 9 دی؛

مراسم بزرگداشت حماسه بصیرت برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت حماسه بصیرت در آستانه سالروز حماسه نهم دی‌ماه، با حضور  ائمه جماعات مساجد استان تهران برگزار می‌شود.
مسجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت حماسه بصیرت در آستانه سالروز حماسه نهم دی‌ماه، با حضور  ائمه جماعات مساجد استان تهران برگزار می‌شود.  

در این مراسم که به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران برگزار می‌شود و یادآور به آتش کشیده شدن مسجد لولاگر در فتنه سال 88 است، ائمه جماعات مساجد استان تهران در این مسجد تجمع می‌کنند.

در این مراسم که با سخنرانی آینت الله کاظم صدیقی همراه است، ائمه جماعات مساجد تهران، جمعی از بسیجیان و اقشار مختلف امت انقلابی در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، واقعه به آتش کشیده شدن مسجد لولاگر از سوی فتنه گران را که به عنوان ارمغان فتنه، نماد سازی شده، در فضای افکار عمومی یادآوری می‌کنند.

لازم به ذکر است، این مراسم فردا (سه‌شنبه) هفتم دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد لولاگر واقع در تهران میدان جمهوری ابتدای بزرگراه شهید نواب برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، در وقایع سال 88 ، گروهی از فتنه گران و کور دلان با یورش به مسجد لولاگر آنجا را به آتش کشیدند که این امر باعث به جوش آمدن خون امت حزب الله شد و حماسه بصیرت، در روز نهم دی ماه همان سال به وقوع پیوست و امت انقلابی تجدید میثاقی دوباره با رهبر معظم انقلاب داشتند./966/204/ب2

ارسال نظرات