۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۴۷۰۳۲۶

برپایی نمایشگاه «بازخوانی فتنه 88» در حرم مطهر حضرت معصومه

مدیرکل تبلیغات و روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) محتوای اصلی نمایشگاه را بازخوانی فتنه ۸۸ توصیف کرد و گفت: این محتوا برمدار رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تنظیم و منتشرشده است.
نهم در در آئینه آستان مقدس حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در تاریخ برای نشان دادن حقیقت ماندگار انقلابی زیستن مؤمن متولد شد، تا جایی که رهبر معظم انقلاب در روشنگری‌های فتنه 88 فرمودند«آنچه برای ما لازم است، این است که آحاد مردم، مسؤولان، غیر مسئولین، بخصوص جوان‌ها، بخصوص کسانی که سخن و حرفشان تأثیر دارد، احساس مسئولیت حضور درصحنه را از دست ندهند. هیچ‌کس نگوید من تکلیفی ندارم، من مسئولیتی ندارم؛ همه مسئول‌اند. مسولیت معنایش این نیست که اسلحه ببندیم، بیاییم توی خیابان راه برویم؛ در هر کاری که هستیم، احساس مسئولیت کنیم؛ مسئولیت دفاع از انقلاب و از نظام جمهوری اسلامی؛ یعنی از اسلام، یعنی از حقوق مردم، یعنی از عزت کشور. این، شرط اول: همه باید این احساس مسئولیت را داشته باشیم؛ و من می‌بینم که این احساس مسئولیت را داریم. این را مردم کشور ثابت کردند، ثابت می‌کنند؛ حالا یک نمونهٔ واضحش همین 9 دی بود که اشاره کردند.»

9 دی میثاقی است که چشم فتنه را از حلقه بیرون آورد؛ اگرچه فتنه در ذات خود به این حقیقت اشاره دارد که هر روز در ظاهری جدید برای گسستن ریسمان تمسک امت بر الهی بر معرکه‌ها ورود می‌کند، اما 9 دی روز تلاقی حقیقتی است که عبرت‌های آن برمدار بصیرت افزایی استوار است.

آستان مقدس حضرت معصومه(س) که در مرکز الگوی جهان نمای تمدن نوین اسلامی به نشر افکار و ادبیات تمدن ساز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد، در اقدامی برای مخاطبان و زائران این آستان مقدس نمایشگاه«بازخوانی فتنه ۸۸» را برای حقیقت بازدارنده عبرت‌ها بر پا کرده است.

حجت‌الاسلام جواد بهشتی پور در کنار اعلام این خبر به تحلیل آرمان‌های نهم دی پرداخت و گفت: از اساسی‌ترین اهداف این نمایشگاه عبرت‌آموزی و بصیرت افزایی برمدار آموخته‌های نهم دی است.

وی ساختار غرفه‌های این نمایشگاه را چنین کرده است که«این نمایشگاه در 3 بخش طوفان به روایت نوح، دست آوردهای فتنه برای انقلاب و گناه نابخشودنی برپا شده است.»

مدیرکل تبلیغات و روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) محتوای اصلی نمایشگاه را بازخوانی فتنه ۸۸ توصیف کرد و گفت: این محتوا برمدار رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تنظیم و منتشرشده است.

خاطرنشان می‌شود مهدی کلانتر زاده، رییس اداره تبلیغات و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س) مکان برگزاری این نمایشگاه را محل دائمی نمایشگاه‌های حرم مطهر واقع در پارکینگ شرقی اعلام کرده است.

گفتنی است این نمایشگاه تا ۱۹ دی‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است./837/202/ب3

ارسال نظرات