۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۴۷۰۳۵۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تعلیم و تربیت از شاخصه های مهم پیشرفت کشور است

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت ارتقای راهکارهای تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: تعلیم و تربیت از شاخصه های مهم پیشرفت کشور است و برای تحقق این مهم باید به خوبی ایفای نقش کرد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان و رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: تعلیم و تربیت مهم ترین شاخصه رشد و پیشرفت کشور است.

وی با بیان اینکه دستگاه تعلیم و تربیت در پیشرفت و اعتلای جامعه اثر گذار است، افزود: راهکارهای عملیاتی برای رسیدن دستگاه تعلیم و تربیت به این جایگاه ها باید تدوین و اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر رشد رتبه و جایگاه آموزش و پرورش در تمام شاخصها تأکید کرد و گفت: برای تحقق اهداف تربیتی مدارس باید وقت گذاشت.

وی با تأکید بر دلسوزی و جدیت برنامه ریزی در ارتقای امور تربیتی در مدارس گفت: معلمی بالاترین افتخار بوده و جایگاه رفیع معلمی در تربیت و تعلیم دانش آموزان توانمند و انقلابی بسیار چشمگیر است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه به اهمیت توجه به مسائل قرآنی و اقامه نماز جماعت در مدارس پرداخت و خاطرنشان کرد: این مهم با استفاده از ظرفیت طلاب و حوزه های علمیه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید به معلمان انگیزه خدمت داد و به مشکلات آنان توجه شود، اظهار داشت: نباید از نقش تربیتی و آموزشی معلمان در تعلیم و تربیت دانش آموزان و ارتقای سطح علمی جامعه غافل شد.

امام جمعه خرم آباد یادآور شد: برای رسیدن به اهداف تعالی آموزش و پرورش باید انسجام و وحدت فرهنگیان مورد توجه قرار گیرد./9459/202/ب3

ارسال نظرات