۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۷۰۷۲۰
امام جمعه لردگان:

9 دی روز به پا خاستن مردم انقلابی ایران در دفاع از ارزش ها و اصول انقلاب بود

امام جمعه لردگان با تأکید بر اینکه 9 دی ماه روز به پا خاستن مردم انقلابی ایران در دفاع از ارزشها و اصول انقلاب بود، گفت: مردم ایران بارها در دوران عمر با عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده اند که وقتی صحبت از دفاع از اصول انقلاب به میان می آید، به عرصه آمده و از نظام خود دفاع می کنند.
امام جمعه لردگان

حجت الاسلام حسن انصاری، امام جمعه لردگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با گرامی داشت یوم الله نهم دیماه، به اهمیت دشمن ‌شناسی اشاره کرد و گفت: باید به مردم دشمن ‌شناسی آموزش داده شود که ملت همیشه بدانند در معرض توطئه‌ها و در معرض نقشه‌ها و فتنه‌های مختلف و شبهات بسیاری هستند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب پس از فتنه 88 فرمودند که فتنه سبب شد انقلاب در مقابل میکروب‌های سیاسی و اجتماعی واکسینه شود.

امام جمعه لردگان با اشاره به اینکه فتنه 88 حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی دشمنان بود، خاطرنشان کرد: یک عده در داخل بازیگر و زمینه ‌ساز فتنه شدند و برخی اسناد و مدارک هست که نشان دهد بسیاری از فتنه‌ گران می‌دانستند وارد بازی شدند.

حجت الاسلام انصاری اضافه کرد: فتنه‌ گران داخلی پازل دشمنان خارجی را تکمیل می‌کردند و اعلامیه، بیانیه، تجمعات و .. پازل از قبل طراحی شده دشمن بود.

وی با اشاره به اینکه مطالبه عمومی مردم محاکمه فتنه ‌گران است، بیان کرد: برخی از فتنه‌گران امروز از رأفت نظام سوء استفاده می ‌کنند و در تلاش هستند در کشور مسؤولیت بگیرند که این خیلی خطرناک است.

امام جمعه لردگان با اشاره به اینکه فتنه ‌گران برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌ مدت بسیار خطرناکی برای نظام طراحی کرده بودند، تصریح کرد: سران فتنه تلاش داشتند در کوتاه مدت به قدرت برگردند و سپس نظارت استصوابی شورای نگهبان را حذف و رهبری را محدود کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به نقش نخبگان در تبیین فتنه تصریح کرد: نخبگان نباید در برابر فتنه بی ‌تفاوت باشند و امروز ما به حوزه و دانشگاه انقلابی و مدیر انقلابی و جهادی نیاز داریم چراکه این تفکر انقلابی و جهادی است که می‌تواند مشکلات را حل کند نه نگاه به بیرون.

حجت الاسلام انصاری با تأکید بر اینکه 9 دی ماه روز به پا خاستن مردم انقلابی ایران در دفاع از ارزشها و اصول انقلاب بود، افزود: مردم ایران بارها در دوران عمر با عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده اند که وقتی صحبت از دفاع از اصول انقلاب به میان می آید، به عرصه آمده و از نظام خود دفاع می کنند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه خواص مواظب باشند در اداره کشور شایسته ‌سالاری تضعیف نشود و عناصر غیرمتعهد در سمتهای حساس قرار نگیرند، ابراز کرد: متأسفانه امروز یک جریان مرموزی تحت تاثیر نفوذ و مدیریت خارج از کشور و با اینکه چشم به خارج دارد دنبال ین است که از کشور انقلابی ‌زدایی کند و خواص باید امروز بیشتر هوشیار باشند./302/9457/ب1

ارسال نظرات