۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۴۷۰۷۳۹
آیت‌الله فقیه:

فتنه فتنه گران عامل انسجام جمهوری اسلامی شد

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: حوادث سال ۸۸ و فتنه فتنه گران عاملی شد که کشور جمهوری اسلامی منسجم‌تر شود و مردم به دنیا نشان دهند دست از ولایت و رهبری برنمی‌دارند و دشمنان نیز حساب دیگری روی ما باز کنند.
بزرگداشت روز 9 دی در بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، آیت‌الله سید محمد فقیه، امام‌جمعه نی‌ریز، صبح امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که در مصلای نماز جمعه نی‌ریز برگزار شد، گفت: در حوادث فتنه سال ۸۸ عده‌ای از منافقان کوردل و فریب‌خورده به بهانه‌های مختلف و تقلب در انتخابات فتنه‌گری کردند و حتی به پرچم سید الشهدا جسارت کردند.

وی در ادامه افزود: در آن شرایط مردم ایران تحمل نکردند،به صحنه آمدند و با بصیرت خود سدی شدند در برابر دشمنانی که خیال می‌کردند با وجود گذشت ۳۰ سال از نظام جمهوری اسلامی مردم از نظام و انقلاب برگشته‌اند.

آیت‌الله فقیه خاطرنشان کرد: اما مردم ثابت کردند که پشتیبان نظام و رهبرشان هستند و راه  امام و آرمان‌های آن بزرگوار را ادامه می‌دهند.

وی با بیان عوامل حفظ انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: باید بدانیم انقلاب ما انقلاب عاشورایی است و از انقلاب حضرت سید الشهداء(ع) نشأت گرفته و شعارش هیهات منا الذله است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اسوه ما حسین ابن علی(ع) است امام از عاشورا استفاده کرد تسلیم زور نشد و تا آخرین نفس ایستاد.

وی ادامه داد: نکته دیگر که سبب حفظ انقلاب اسلامی شد، این است که رهبر ما نماینده امام عصر(عج) است وی حکومت ما حکومت الهی است که زیر نظر ولی‌فقیه عادل کارمی کند.

آیت‌الله فقیه ابراز کرد: حوادث سال ۸۸ و فتنه فتنه گران عاملی شد که کشور جمهوری اسلامی منسجم‌تر شود و مردم به دنیا نشان دهند دست از ولایت و رهبری برنمی‌دارند و دشمنان نیز حساب دیگری روی ما باز کنند.

وی ادامه داد: اگرچه فتنه گران خسارت‌هایی به انقلاب اسلامی وارد کردند اما مردم جواب آنان را دادند و به فضل خداوند ایران اسلامی زنده و پابرجاست و با مردم غیور خود عقب‌ماندگی‌ها را جبران می‌کند  و کشور رو به پیشرفت و حرکت است.

شایان ذکر است، در ابتدای این مراسم باشکوه که با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیان و مسؤولان شهرستان نی‌ریز برگزار شد، بیانیه برائت از فتنه گران قرائت شد و مردم با تکبیرهای خود حوادث فتنه را محکوم کردند./203/919/ب1

ارسال نظرات