۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۴۷۰۸۲۳
عضو مجمع نمایندگان طلاب تبیین کرد؛

وضعیت توسعه حوزه های علمیه شهرستان الیگودرز، ازنا و درود

حجت الاسلام امیدیان نیازمندی شهرهای الیگودرز ازنا و درود را در پذیرش طلاب جدید بسیار زیاد دانست و گفت: باید فرهنگی به وجود بیاید تا گرایش جوانان به حوزه زیاد شود، چون جامعه امروزی نیازمند به مبلغان دینی است.
مجمع نمایندگان طلاب

حجت الاسلام مجید امیدیان، نماینده طلاب و فضلای ازنا الیگودرز و درود در مجمع نمایندگان حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح ظرفیت های فرهنگی الیگودرز پرداخت و اظهار داشت: حوزه علمیه این شهر تقریبا 80 طلبه دارد که امسال با تلاش های بسیار زیادی که امام جمعه محترم و مدیر حوزه علمیه انجام دادند موفق شدند پایه هفت را برای حوزه های این شهر بیاورند.

وی ادامه داد: با توجه به فاصله کم این شهر تا قم، پتانسیل بسیار بالایی برای راه اندازی سطح یعنی پایه هفت تا ده دارد، ولی مشخص نیست که مسؤولان مربوطه با این موضوع تا چه اندازه موافقت شود.

حجت الاسلام امیدیان نیازمندی شهرهای الیگودرز ازنا و درود را در پذیرش طلاب جدید بسیار زیاد دانست و اظهار داشت: باید یک فرهنگی به وجود بیاید تا گرایش جوانان به حوزه زیاد شود، چون جامعه امروزی نیازمند به مبلغان دینی است.

وی با بیان اینکه این سه شهر دارای طلاب ولایی هستند، بیان کرد: حجت الاسلام حسینی امام جمعه خمین یکی از روحانیون الیگودرز است که بسیار ولایی و انقلابی است و سایر طلاب هم پیرو خط ولایت و انقلابی هستند و خوشبختانه توانسته اند که در جامعه تقریبا موفق عمل کنند.

معاون حوزه علمیه امام محمد باقر(ع) در پایان گفت: بنده به عنوان نماینده طلاب و فضلای مجمع نمایندگان تقاضا می کنم که مسؤولان محترم در خصوص ماجرای اختصاص سطح دو به شهرستان الیگودرز کوتاهی نکنند و اقدامات لازم را مبذول فرمایند./875/302/ب3

ارسال نظرات