۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۴۷۰۸۳۶
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی:

فتنه جدید در کشور فتنه اعتماد به آمریکا است

حجت الاسلام حسینی با هشدار نسبت به شکل گیری فتنه جدید در کشور، گفت: فتنه جدید در کشور فتنه اعتماد به آمریکا است و عده ای در کشور برای نفوذ همه جانیه آمریکا در کشور فرش قرمز پهن کرده اند.
مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا مراسم 9 دی امیرکلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل امشب در مراسم گرامیداشت 9 دی در مسجد جامع دیوکلا با اشاره به اینکه سران فتنه هنوز هم بر مواضع خصمانه خود علیه تظام اسلامی و مقدسات باقی هستند، گفت: سران فتنه به رغم فتنه گری  و خسارات زیاد معنوی و مادی به نظام اسلامی سودای بازگشت بی هزینه به نظام اسلامی را در سر می پرورانند.

وی افزود: سران فتنه و مسببان تهمت بزرگ تقلب به نظام اسلامی و رهبری آن جریان خطرناک برانداز هنوز حتی یک عذرخواهی به ملت ایران به خاطر ارتکاب جنایات بزرگ در سال 88 انجام ندادند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه جریان صفین در فتنه 88 به نوعی دیگر تکرار شد، خاطرنشان کرد: برخی ها با عکس امام راحل و برخلاف راه امام عمل کردند و به طغیان گری علیه انقلاب و نظام اسلامی پرداختند.

وی تاکید کرد: تا زمانی روحانیت برای مردم حرمت دارد که در مسیر اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت باشد و باغی انقلاب از این دسته افراد است.

حجت الاسلام حسینی با اظهار تاسف از برخی اظهار نظرها از تریبون رسمی نظام برای رفع حصر سران فتنه، گفت: سران فتنه به رغم آن همه جنایات با رافت نظام اسلامی در بهترین نقطه تهران و با امکانات رفاهی بسیار زیاد زندگی می کنند اما برخی ها بنا به اغراض سیاسی خود همچنان بر زنده نگه داشتن فتنه مرده سال 88 اصرار دارند.

وی افزود: آنهایی که امروز با سوء استفاده از رافت نظام اسلامی، خواستار رفع حصر سران فتنه هستند بدانند که جایگزین رفع حصر آنان آزادی کامل نیست بلکه چند بار اعدام است.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه نوشیروانی با اشاره به الزام تبعیت همگان از مصوبه شورای عالی امنیت ملی برای ممنوع التصویر بودن سران فتنه، اظهار داشت: چگونه همین دولتی که بنا بر مصوبه شورای عالی امنیت ملی دستور به عدم طرح قرارداد کرسنت را در رسانه های گروهی می دهد، اما برخی ها در تضادی آشکار مصوبه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر عدم استفاده از عکس سران فتنه را نادیده می گیرند.

وی با هشدار نسبت به شکل گیری فتنه جدید در کشور، خاطر نشان کرد: فتنه جدید در کشور فتنه اعتماد به آمریکا است و عده ای در کشور برای نفوذ همه جانیه آمریکا در کشور فرش قرمز پهن کردند.

حجت الاسلام حسینی بزک کردن چهره آمریکا را از جمله طرح های این فتنه جدید عنوان کرد و گفت: فتنه گران جدید از یک طرف کشور را دچار مشکلات متعدد می کنند و از طرف دیگر راه حل این مشکلات را در ایجاد رابطه به آمریکا القا می کنند.

وی با اشاره به عدم تحقق 9 شرط مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته ای از سوی دولت و مذاکره کنندگان هسته ای، افزود: امروز تیم مذاکره کننده هسته ای به جای فرافکنی باید پاسخی قانع کننده به جامعه برای عدم تحقق شروط مقام معظم رهبری در خصوص برجام بدهد.

استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: ملت ما منتظر پاسخ دقیق و درست مسؤولان درباره اقتصاد مقاومتی در کشور هستند.

وی با انتقاد از ساکتین فتنه و مواضع برخی خواص در برابر فتنه، تصریح کرد: بعضی از خواص در کشور نقش نعش را در فتنه ها بازی می کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای مقدمات ظهور امام عصر(عج) باید به کار ببندد، افزود: ما باید تمرین ولایتمداری را برای دوران طلایی ظهور امام زمان(ع) در انقلاب اسلامی انجام دهیم و عمارگونه در مقابل توطئه های دشمنان بایستیم./202/1313/ب1

ارسال نظرات