۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۴۷۱۶۴۹
امام جمعه بروجرد:

وحدت حول محور ولایت رمز موفقیت و پیشرفت کشور است

امام جمعه بروجرد وحدت را رمز پیروزی انقلاب دانست و گفت: حفظ و تقویت این وحدت لازمه پیشرفت و تعالی کشور در عرصه های گوناگون است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در نشست برنامه ریزی ستاد دهه فجر که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، گفت: وحدت، اتحاد و همدلی نیاز کشور است.

وی وحدت و همدلی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: این وحدت حول محور ولایت فقیه رمز موفقیت و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به وحدت ملت ایران در شکل گیری انقلاب، خاطرنشان کرد: این وحدت و انسجام در طول  پر برکت انقلاب اسلامی همواره موانع و مشکلات فراوانی از سر راه برداشته و توطئه های دشمن را خنثی کرده است.

وی ایران را الگویی برای ملتهای آزاده جهان دانست و یادآور شد: ملت ایران در سایه اتحاد و انسجام حول محور ولایت فقیه بساط 2هزار و500 ساله حکومت شاهنشاهی را برچیدند.

حجت الاسلام ترابی در ادامه با بیان اینکه دهه فجر ایامی است که ملت ایران متحد، یکپارچه، یکدل و یک زبان انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، خاطرنشان کرد: در این دهه باشکوه ملت ایران به رهبری امام راحل رژیم طاغوت را سرنگون کردند و بیگانگان را از کشور بیرون راندند.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی درختی کهن و مقام تبدیل شده است، بیان داشت: این درخت کهن در طول این 37 سال زحمات و رنج های زیادی متحمل شده و پیروزیهای فراوانی به دست آورده است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه پیروزیهای انقلاب حاصل وحدت، اتحاد و روحیه خودباوری ملت ایران است، تصریح کرد: باید پیروزیهای بزرگ و حیرت آور نظام بازگو شود.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین و بازگو کردن رشادتهای انجام شده در زمان پیروزی انقلاب برای نسل جوان و نوجوان اظهار داشت: با تبیین واقعیتها برایی نسل جوان، آنان باید بدانند که ما کجا بودیم، به کجا رسیدیم و شرایط  دیروز و امروز را مقایسه کنند تا قدر انقلاب را بدانند.

حجت الاسلام ترابی دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: از این فرصت باید در جهت تبیین و معرفی دستاوردها برای نسل جوان بهره مند شوند.

وی بیان داشت: مسؤولان باید برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های دهه فجر تلاش کنند و برنامه های منسجمی در اولویت برنامه های دستگاه های اجرایی قرار گیرد./9459/203/ب2

ارسال نظرات