۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۴۷۲۶۳۳
رئیس سازمان صدا و سیما:

ارتباط فیبر نوری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم با سازمان صداو سیما برقرار شد

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: امروز ارتباط فیبر نوری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با سازمان صداو سیما برقرار شد که زمینه پخش برنامه‌های آستان از طریق شبکه صدا و سیما فراهم شده است.
عسگری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما امروز 19 دی در حاشیه مراسم افتتاح دفتر رسانه ملی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در جمع خبرنگاران، گفت: آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به عنوان مرکز فرهنگی و معرفتی برای کشورمان دارای خیر و برکت فراوان است.

وی افزود: این مرکز فرهنگی و معنوی باید دارای تجهیزاتی باشد که بتواند برنامه‌های خود را به سایر نقاط کشور و حتی دنیا ارسال کند.

رئیس سازمان صدا و سیما در ادامه اظهار داشت: در راستای این هدف امروز ارتباط فیبر نوری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با سازمان صدا و سیما برقرار شد که زمینه پخش برنامه‌های آستان از طریق شبکه صدا و سیما فراهم شده است.

عسگری بیان داشت: بعد از این 62 شبکه تلوزیونی و 83 شبکه رادیویی در سازمان صداو سیما می‌توانند به صورت زنده از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ضبط برنامه داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم حدیث و آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) برنامه‌های فاخری دارند که صدا و سیما می‌تواند از آن استفاده کند./202/807/ب1

ارسال نظرات