۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۴۷۲۶۷۳
در مرحله نهایی جشنواره رسانه‌ای ابوذر؛

خبرنگار خبرگزاری رسا مقام برتر کشور را کسب کرد

هادی رحیمی کوهستان، خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی در مرحله کشوری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مقام برتر را در بخش گزارش کسب کرد.
هادی رحیمی کوهستان خبرگزاری رسا - جشنواره رسانه ای ابوذر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اعلام هیأت داوران دومین جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر، هادی رحیمی کوهستان، خبرنگار خبرگزاری رسا در استان خراسان شمالی در مرحله نهایی این جشنواره با گزارش «واکاوی عوامل سهل‌انگاری در نهادهای فرهنگ‌ساز/ ولنگاری فرهنگی؛ تأملی بر کم‌کاری، تلنگری برای بیداری» به مقام برتر کشور دست یافت.

محسن زاهداحمدی، رییس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی با اشاره به کسب این مقام، اظهار کرد: نماینده استان در مرحله کشوری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، در موضوع آزاد و در بخش آسیب‌های اجتماعی موفق به کسب رتبه برتر شده است.

وی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور، چهارشنبه 22 دی‌ماه در محل تالار سوره حوزه هنری در تهران برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم از برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش‌های مختلف تجلیل می‌شود.

زاهداحمدی خاطرنشان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه در دو مرحله استانی و کشوری و در شش بخش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اقتصاد مقاومتی با اتکا به توان داخلی، امر به‌ معروف و نهی از منکر، سبک زندگی اسلامی، آسیب‌های اجتماعی و بررسی دستاوردهای انقلاب در قالب‌های خبر، گزارش، یادداشت، تیتر و عکس برگزار شد.

به گفته وی، در مرحله اول این جشنواره در کل کشور 13 هزار و 500 اثر از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی به دبیرخانه‌های استانی جشنواره ارسال شده بود که پس از داوری و ارزیابی، آثار منتخب هر استان به مرحله کشوری ارسال شدند.

زاهداحمدی با یادآوری اینکه اختتامیه مرحله استانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان شمالی هم اواخر آذرماه امسال برگزار شد، افزود: در این جشنواره بیش از 230 اثر از سوی اصحاب رسانه و مطبوعات استان به دبیرخانه ارسال شده بود که از این تعداد 30 اثر برگزیده به مرحله کشوری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شدند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان خراسان شمالی گفت: سازمان بسیج رسانه کشور هر سال جشنواره رسانه‌ای ابوذر را با حضور فعالان مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، با هدف کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه‌ها، ایجاد فضای رقابتی در بین فعالان رسانه‌ای و تجلیل از روزنامه‌نگاران برتر کشور برگزار می‌کند./9314/202/ب2

ارسال نظرات