۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۴۷۵۳۹۰
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

دهه فجر رویدادی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ بزرگ ملت ایران است

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارکه فجر، رویدادی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ بزرگ ملت ایران است كه تاريخ و سرنوشت اين ملت را دگرگون ساخته است.
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان تاکستان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: دهه مبارک فجر یادآور گل واژه های ایمان، وحدت، استقامت، ایثار، شهادت و تبعیت از ولایت اقشار مختلف به ویژه زنان فهیم و عفیف ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان کرد: امام خمینی(ره) به عنوان یگانه زمان، سرآمد دوران، پرچم دار نهضت با ارائه اسلام ناب محمدی(ص)، اثربخش ترین نسخه درمان دردهای امت اسلامی را تجویز کرد و بهار وحدت کلمه، همگرایی نفوس و همسرایی قلبها را به ارمغان آورد تا نفس مسیحایی‌اش کالبد جهان اسلام را زندگی دوباره بخشد و با ایثار و جانفشانی زنان و مردان مؤمن و انقلابی ایران اسلامی، نام ننگ شاهنشاهی را از این مرز و بوم پاک کند و همواره الگوی آزادگان جهان شود.

وی ادامه داد: پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارکه فجر، رویدادی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ بزرگ ملت ایران است كه تاريخ و سرنوشت اين ملت را دگرگون ساخته است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی است و مردم با رهبری های داهیانه و هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) و اعتقادی راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان جهان را خیره ساختند.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی ایران؛ انقلاب ارزش هاست و یکی از ارزش های والای این نظام، اتکا به رأی ملت است./853/102/ب2

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین

 

ارسال نظرات