۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۴۷۶۲۳۳

برگزاری یادبود شهدای آتش‌نشان و شهدای بحرین در حرم حضرت معصومه+عکس

آیین بزرگداشت شهدای آتش‌نشان و شهدای مظلوم انقلاب بحرین به همت تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در شبستان بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.
آیین  یادبود شهدای آتش‌نشان و شهدای بحرین در حرم حضرت معصومه آیین  یادبود شهدای آتش‌نشان و شهدای بحرین در حرم حضرت معصومه آیین  یادبود شهدای آتش‌نشان و شهدای بحرین در حرم حضرت معصومه یادبود شهدای آتش‌نشان و شهدای بحرین در حرم حضرت معصومه قدردانی از شهدای آتش نشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین بزرگداشت شهدای آتش‌نشان و شهدای مظلوم انقلاب بحرین به همت تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در شبستان بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حضرات آیات علوی گرگانی و شبیری زنجانی با حضور در مراسم یادبود شهدای آتش‌نشان و شهدای مظلوم انقلاب مردمی بحرین یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند.

 

 

همچنین آیت الله خرازی عضو جامعه مدرسین، آیت الله حسینی بوشهری عضو شورای عالی حوزه، آیت الله علوی بروجردی استاد برجسته حوزه و حجت الاسلام والمسلمین ملکا از اعضای دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، حجت الاسلام والمسلمین بهجت فرزند مرحوم حضرت آیت الله بهجت، حجت الاسلام حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه، مسؤولان استان و اساتید و فضلای حوزه در این مراسم حاضر و به ساحت مقدس شهدا ادای احترام کردند.

گفتنی است اکیپ‌های آتش‌نشانی به همراه جمعی از مأموران نیروی انتظامی و مسؤولان شهرداری در این مراسم در کنار خیل عظیم مردمی و مجاوران آستان مقدس حضرت معصومه (س) به شهدای آتش‌نشان و شهدای بحرین ادای احترام کردند.

خاطرنشان می‌شود حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی که سخنرانی این مراسم را بر عهده داشت بابیان این‌که در منابع معتبر شیعه و سنی برخی از کنش‌های اجتماعی به‌عنوان فعالیت‌های معیار توصیف‌شده است، عنوان داشت: فداکاری و ایثار آتش‌نشان‌ها از مصادیق فعالیت‌های سخت اجتماعی است که نمی‌توان برای آن جایگاه و یا مزد مادی توصیف کرد.

 

لازم به ذکر است این مراسم با تلاوت آیاتی از قران کریم شروع و با مداحی مداح اهل‌بیت سید رضا نریمانی پایان یافت./۸۳۷/پ202/ج

ارسال نظرات