۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۴۷۶۲۶۰
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

حفظ روحیه انقلابی نخستین وظیفه هر ایرانی است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی باید بدانند که ملت انقلابی ایران اسلامی با سال 57 هیچ تفاوتی نکردند بلکه نگاه و فکر انقلابی آنها بیشتر تقویت شده است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در نشست برنامه ریزی دهه مبارک فجر در ساری، پیروزی انقلاب اسلامی را انقلابی عظیم در قرن معاصر معرفی کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجی از خوشحالی را در ملت های آزادی خواه جهان سرازیر کرد.

وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی رهایی از ظلم و تاریکی و رسیدن به نور و روشنایی بود، افزود: ملت ایران در دوران حکومت رژیم طاغوت ظلم های بسیاری را متحمل شدند، اما در برابر همه ظلم و ستم حاکمان زمان ایستادگی و مقاومت کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایمان، اعتقادات و هویتی دینی و مکتبی ملت بزرگ ایران مهم ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: پشتوانه دینی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی عامل مصونیت انقلاب اسلامی در برابر توطئه ها و هجمه های خارجی بوده است.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با بیان این که ملت ایران در سایه وحدت و همدلی توانستند نهضت عظیم انقلاب را به پیروزی برسانند، گفت: امروز نیز وحدت کلمه در عرصه و صحنه های مختلف عامل بازدارندگی نظام اسلامی در برابر توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که توطئه و دشمنی علیه ملت ایران پایانی نخواهد داشت و هر روز به شیوه های مختلف ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه وحدت داخلی امروز به پیشرفت های گسترده ای در عرصه های مختلف دست یافته اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر گاه وحدت در کشور خدشه دار شد توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی بیشتر خواهد شد، خاطرنشان کرد: تفرقه میان مردم و مسؤولان مهم ترین هدف و خواسته دشمنان انقلاب اسلامی است که عموم جامعه باید در این خصوص هوشیاری خود را حفظ کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که کشور برای رسیدن به اهداف و برنامه های خود نیازمند وحدت در همه بخش های کشور است، تصریح کرد: وحدت داخلی مانع نفوذ دشمنان در کشور خواهد شد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که مسؤولان باید بدانند که هر گونه اختلاف و تفرقه در کشور به نفع دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود، بیان داشت: مسؤولان باید کنار گذاشتن اختلاف نظرهای سطحی، ضمن خنثی کردن توطئه دشمنان بستری را برای خدمت بیشتر به مردم فراهم کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره بر تلاش مسؤولان بر خدمت صادقانه و بی منت به عموم مردم به ویژه محرومان و مستضعفان جامعه تأکید داشته و دارند، خاطرنشان کرد: به حتم  بروز اختلاف میان مسؤولان کشور، فرصت خدمت به مردم از سوی مسؤولان را کاهش خواهد داد که این برخلاف اهداف و آرمان های انقلاب است.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که ملت بزرگ ایران برای پیروزی انقلاب سختی ها و مشکلات بسیاری را متحمل شدند، ادامه داد: اما به حتم حفظ و نگهداری این انقلاب و آرمان های آن مهم تر است و به همین همه مردم به ویژه مسؤولان نقش بسیار مهمی در حفظ آرمان های انقلاب، امام و رهبری بر عهده دارند.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که امت حزب الله ایران اسلامی با همه وجود در صحنه انقلاب و دفاع از ارزش ها و آرمان های آن حضور جدی و مستمر دارند، بیان داشت: مردم کشورمان در 38 سال گذشته همواره ثابت کردند که حتی لحظه ای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را تنها نخواهند گذاشت و با همه توان و اقتدار پشت سر این انقلاب گام بر می دارند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از ولایت فقیه به عنوان یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد و با بیان این که مقام ولایت امر به خداوند منصوب است، تأکید کرد: امروز باید از رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان ولایت فقیه در مسیر زندگی استفاده کنیم و تابع امر ایشان باشیم.

حجت الاسلام علیزاده تبعیت از ولایت و رهبری را رمز پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی برشمرد و با بیان این که یکی از مهم ترین شاخص های مهم انقلاب اسلامی ایران وجود رهبری عالم، آگاه و مدبر بود، تصریح کرد: انقلاب ملت ایران با رهبری امام راحل پیروزی و ادامه یافت و امروز نیز با مدیریت عالمانه مقام معظم رهبری در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب ملت بزرگ ایران در بهمن سال 57 همچون انفجار نوری بود که نور و روشنایی حاصل از آن همه جهان را نورانی کرد، بیان داشت: علیرغم گذشت بیش از سه دهه از عمر این انقلاب عظیم، اما هنوز نیز پس لرزه های آن در بسیاری از نقاط جهان دیده می شود.

حجت الاسلام علیزاده بر ضرورت حفظ آرمان های انقلاب اسلامی از سوی عموم مردم و مسؤولان تأکید کرد و گفت: اگر خدای ناکرده آرمان انقلاب تضعیف شود، انقلاب دچار بحران های داخلی خواهد شد.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با تأکید بر این که دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی باید بدانند که ملت انقلابی ایران اسلامی با سال 57 هیچ تفاوتی نکردند بلکه نگاه و فکر انقلابی آنها بیشتر تقویت شده است، تصریح کرد: آرمان های نسل امروز با همان شادابی و نشاط، پایداری و استقامت پا برجا است و مردم ایران همیشه با فریاد رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در صحنه حاضر می شوند.

وی با بیان این که همه آحاد جامعه در قبال انقلاب اسلامی دارای وظایفی هستند، گفت: نخستین وظیفه حفظ روحیه انقلابی است زیرا دشمن درصدد این است که با دلسرد و ناامید کردن ملت ایران القاء کند که مردم روحیه انقلابی خود را از دست دادند./1317/202/ب2

ارسال نظرات