۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۷۶۶۷۸

دوره «مستند نگاری تبلیغی» برگزار می شود

مسئول کارگروه ادبیات داستانی تبلیغ مکتوب و هنری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری دوره «مستند نگاری تبلیغی» با هدف استفاده از تجربیات تبلیغی مبلغان در قالب داستان روایی خبر داد.
فیروزجایی فیروزجایی

مهدی کرد فیروزجایی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری دوره«مستندنگاری تبلیغی» عنوان کرد: این دوره برای مبلغانی که قصد دارند در ماه رمضان سال آینده به سفر تبلیغی اعزام شوند، برگزار می شود.

وی افزود: ثبت نام در این دوره که با هدف استفاده از تجارب تبلیغی مبلغان در قالب داستان روایی برگزار می شود، از شنبه 9 بهمن آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

مسؤول کارگروه ادبیات داستانی تبلیغ مکتوب و هنری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، خاطرنشان کرد: اهمیت و ضرورت مستندنگاری تبلیغی و دینی، تاریخ مستندنگاری در ایران و جهان، مؤلفه های خاطره نگاری داستانی یا روایی و تفاوت آن با تاریخ شفاهی، داستان و رمان و تکنیک های مستند نگاری، از موضوعاتی است که در این دوره بحث خواهد شد.

فیروزجایی برگزاری دوره تکمیلی را از دیگر بخش های دوره مستندنگاری تبلیغی برشمرده و ابراز کرد: با توجه به حضور شرکت کنندگان و نمونه آثار مورد بررسی، بیش از 20 مبلغ برای شرکت در دوره تکمیلی برگزیده می شوند که در قالب اردوی دو روزه و با حضور اساتید مطرح کشوری، آموزش های تکمیلی را فرا می گیرند تا بتوانند خاطرات تبلیغی خود در ماه مبارک رمضان را در قالب روایی، تولید کنند.

وی افزود: آثار تولید شده توسط مبلغانی که دوره های تکمیلی را گذرانده اند، پس از بررسی و در صورت دارا بودن استانداردهای لازم مورد حمایت مادی و معنوی قرار می گیرند.

مسؤول کارگروه ادبیات داستانی تبلیغ مکتوب وهنری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به شرکت کنندگان در دوره «مستند نگاری تبلیغی» علاوه بر هدیه و بسته فرهنگی، مدرک پایان دوره اعطا می شود که طلاب می توانند از مزایای آن در پرونده تبلیغی خود استفاده کنند./872/ت302/ج

ارسال نظرات