۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۴۷۷۲۴۴

ویژه برنامه های دهه فجر آستان مقدس حضرت معصومه اعلام شد

جشن‌های دهه فجر با آیین خطبه‌خوانی خدام و ادای احترام مسؤولان استانی قم به حضرت معصومه (س) از صبح امروز در آستان بانوی کرامت آغاز شد.
دهه فجر

حجت‌الاسلام جواد بهشتی پور، مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران با حضور استاندار و شورای اداری استان قم در آستان حضرت معصومه (س) گفت: این مراسم با آیین خطبه‌خوانی خدام در ساعت  7:30 روز سه‌شنبه در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شده و با برگزاری این مراسم ویژه برنامه‌های فرهنگی و جشن‌های دهه فجر در آستان حضرت معصومه (س) به صورت رسمی آغاز شد.

وی با بیان اینکه محافل سخنرانی یوم‌الله دهه فجر نیز همچون گذشته در سه نوبت صبح، ظهر و شب در آستان بانوی کرامت برگزار می شود، افزود: در ایام‌الله دهه فجر محافل سخنرانی در نوبت شب با حضور حجج‌ اسلام صالحی خوانساری، ظهیری، رفیعی، حسینی قمی و ماندگاری برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) نیز همچنین از برگزاری نمایشگاه «حرم، امام خمینی (ره) و انقلاب» با همکاری مرکز اسناد آستان مقدس در صحن صاحب الزمان(عج) در راستای بازخوانی نقش حرم مطهر حضرت معصومه (س) در دوران پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام بهشتی پور با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) گفت: ویژه برنامه ولادت حضرت زینب (س) و اهدای گل به مزار تعدادی از شهدای انقلاب که در حرم مطهر مدفون هستند نیز از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در آستان مقدس حضرت معصومه (س) خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه دهه فجر در آستان حضرت معصومه (س) خبرداد، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات آستان مقدس حضرت معصومه (س) در ایام‌الله دهه فجر بدون محدودیت مکانی به کانال تلگرامی آستان مقدس مراجعه و به صورت مجازی در این مسابقه شرکت کنند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت معصومه (س) همچنین از برگزاری ویژه برنامه‌های سخنرانی در رواق خواهران آستان حضرت معصومه (س) خبر داد، گفت: در ایام دهه فجر رواق حضرت خدیجه (س) و شبستان نجمه خاتون (س) میزبان ویژه برنامه‌های فرهنگی برای خواهران خواهند بود و این سخنرانی‌ها در دو نوبت صبح و عصر در آستان حضرت معصومه (س) برگزار شده و حضور برای عموم بانوان در این مراسم آزاد بوده و نیاز به ثبت نام نیست./837/ت302/ی

ارسال نظرات