۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۴۷۷۵۲۸
امام جمعه باغملک:

بقای انقلاب اسلامی ریشه در مهدویت دارد

امام جمعه باغملک ماندگاری و بقای انقلاب اسلامی را به سبب فرهنگ ظهور و مهدویت در ملت ایران برشمرد.
انقلاب اسلامی، مسائل و راهبردها

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد، امام جمعه باغملک، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: روایت «الابقاء علی العمل حتی یخلص اشد من العمل» از امام صادق(ع) نشان دهنده اهمیت نگهداری کار خیر است و در این باره انقلاب اسلامی کاری بزرگ و باقی ماندن بر مسیر آن بسیار سخت خواهد بود.

امام جمعه باغملک با بیان سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر انقلابی بودن ابراز داشت: وی گفتمان انقلابی گری را در میان مسؤولان و جامعه ترویج می دهد و چه بسا این روایت پرده از دغدغه های رهبر معظم انقلاب که همانا بقای انقلابی گری در میان مسؤولان است، پرده بردارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی باغملک با اشاره به اینکه بقای انقلاب اسلامی ریشه در مهدویت دارد، افزود: نظام دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی با وجود برگزاری جشن های متعدد فراموش شدند در حالی که انقلاب اسلامی و جشن های دهه فجر ماندگار هستند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد جشن های دهه فجر را سبب تأثیرگذاری فراوان در حفظ و پاسداشت انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی آیه «و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین» است و راز شادمانی در دهه فجر و نامگذاری آن به عنوان فجر انقلاب برای آن است که دهه فجر نقطه آغازی برای مهدویت باشد.

وی مغتنم شمردن دهه فجر برای ایجاد و تداوم انقلاب اسلامی با تکیه بر مهدویت و انتظار را خواستار و تصریح کرد: تلفیق مهدویت انقلاب اسلامی با کارهای 38 ساله انقلاب اسلامی سبب ماندگاری آن در تمام دوران ها است./303/9456/ب1

ارسال نظرات