۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۴۷۷۵۷۸
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین:

دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملت ایران است

حجت الاسلام کاظم لو گفت: دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه ‏ای زريّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صدای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.
حجت‌ الاسلام رضا کاظم‌لو

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم‌لو مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، که در حوزه علمیه فاطمیه استان برگزار شد، تبعیت از رهبری و دوری از تفرقه را موجب استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمنان نظام و انقلاب در فتنه ۸۸ تلاش کردند حمایت مردمی را از نظام که یکی از عناصر قدرت حکومت است، از بین ببرند که با هوشیاری و آگاهی مردم این امر محقق نشد و تیر آنان به سنگ خورد.

حجت الاسلام کاظم لو ابراز کرد: روحانیت شیعه پرچم‌دار نهضت انقلابی مردم ایران بوده و همیشه در خط مقدم این جبهه قرار داشته است و آنان سعی کرده‌اند با حفظ روحیه انقلابی در راه حفظ ارزش‌های دینی تلاش کنند.

وی افزود: اگر مسلمانان در تمامی عرصه‌های مذهبی، اجتماعی و حتی سیاسی و در مجامع بین المللی، یار و مددکار هم باشند و بیش از هر چیزی به اتحاد و انسجام اسلامی که همواره مورد توجه بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است توجه کنند مسلماً طراحی های دشمنان اسلام را ناکام گذاشته و دست آنها را از ممالک اسلامی کوتاه می‌کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه فجر، اظهار کرد: خداوند در قرآن به چیزهایی سوگند یاد می‌کند که از امور مهم هستند، سوگند نشانه افتخار یا بزرگداشت مقام، یا بالا بردن مقام و منزلت آن چیزها است و خداوند به چند چیز قسم یاد می‌کند که بسیار مهم بوده و از این رو باید بیشتر در این کتاب آسمانی تدبر کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین بیان داشت: دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه ‏ای زريّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صدای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین ‏انداز کرد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت حضور ملت ایران در عرصه‌های مختلف، گفت: ملت ایران بارها نه تنها در عرصه‌های مختلف این انقلاب اسلامی، بلکه در تمام صحنه‌ها حضور فعال و چشمگیری داشته و خواهند داشت که باید همیشه قدردان این انقلاب اسلامی باشیم./102/853/ب1

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین

ارسال نظرات