۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۴۷۷۷۰۰
لاریجانی:

شهردار تهران در حادثه پلاسکو تا روز آخر در جریان حادثه قرار داشت

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه پلاسکو، گفت: شهردار تهران از ابتدای حادثه تا روز آخر در جریان حادثه قرار داشت و در صدد حل مشکل بود، ضمن اینکه نیروهای مختلف نیز در این خصوص تلاش می‌کردند که قابل قدردانی است.
لاریجانی در صحن علنی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز پس از جلسه بررسی حادثه پلاسکو، گفت: گزارشات ارائه شده در خصوص حادثه پلاسکو نشان می‌دهد که این حادثه ابعاد مختلفی دارد و باید به آنها توجه جدی شود.

وی افزود: در همان ابتدای حادثه رهبر انقلاب فرمودند که باید همه با جدیت به اصل موضوع حادثه بپردازند و بر همین اساس نیز تمامی اقدامات در خصوص حادثه پلاسکو با وجود غافلگیرانه بودن آن، به سمت حل بحران پیش رفت.

لاریجانی تاکید کرد: شخص شهردار تهران از ابتدای حادثه تا روز آخر در جریان حادثه قرار داشت و در صدد حل مشکل بود، ضمن اینکه نیروهای مختلف نیز در این خصوص تلاش می‌کردند که قابل قدردانی است.

لاریجانی در خصوص ابعاد حادثه پلاسکو، بیان داشت: باید دولت و شهرداری تهران موضوع پلاسکو را در سطح ملی مورد بررسی قرار بدهند تا کسی نتواند از آن سو استفاده کند. زیرا در روزهای اخیر رسانه‌های معاند درباره حادثه پلاسکو دست به اقدامات تخریبی زده‌اند.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید در گزارشات آتی به بحث سهل‌انگاری‌ها نیز توجه شود، زیرا آنچه که مشخص است در بحث پلاسکو برخی سهل انگاری‌ها رخ داده است.

لاریجانی در پایان با درخواست از شهرداری تهران، ابراز داشت: ضمن تقدیر از توجه شهرداری به موضوع بافت‌های فرسوده، لازم است شهرداری به مضوع بلندمرتبه سازی توجه کند و نگذارد در برج‌سازی‌های کنونی، قصور صورت بگیرد.

گفتنی است در جلسه بررسی حادثه پلاسکو، مجلس برای لحظاتی ناآرام شد که با تذکر لاریجانی، نمایندگان معترض به اعتراض خود پایان دادند./856/202/ص

ارسال نظرات