۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۴۷۸۸۰۶
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

انقلاب سبب رشد ارزش‌های انسانی و اسلامی در جامعه ایران شد

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: امام راحل با پشتیبانی ملت انقلاب را به پیروزی رساند و از این طریق سبب رشد ارزش‌های انسانی و اسلامی در جامعه ایران شد.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، عصر امروز در همایش بصیرتی «من انقلابی‌ام» که همزمان با دهه فجر برگزار شد، با گرامیداشت سی و هشتمین‌ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام راحل با انقلاب اسلامی برای ساختن فرهنگ و تمدن اسلامی اقدام و فرهنگ دینی و ارزش‌های آن را احيا كرد.

وی با بیان اینکه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به اين وسيله ارزش‌های اخلاقي و انساني را در جامعه ریشه‌دار کرده و سبب رشد معنوي ملت ما شد، ادامه داد: همه ما باید قدردان نعمت این انقلاب بوده و برای پاسداری و حفاظت از آن تمام تلاش خود را به کار گیریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: امام خميني (ره) با پشتيباني همه‌جانبه ملت ايران، اهداف و ارزش‌های والاي انقلاب را تعالي بخشيده تا به اين طريق نسل‌های بعد از انقلاب به‌ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب به دور از تحمل هرگونه ظلم و ستم رژيم طاغوت در سایه‌سار امنیت و ولایت زندگي كنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی اضافه كرد: آنچه مسلم است این است که به مصداق آیات و روایات قرآن و احاديث، ظلم ناپایدار و از بین رفتنی بوده و حکومت‌های ظالم محکوم به فنا هستند که یکی از همین حکومت‌های ظالم، حكومت پهلوی بود که به حول و قوه الهی از بین رفت.

وي ادامه داد: نظام سلطه پهلوي که با تلاش زورمندان و زورمداران تاریخ بر مردم مظلوم ایران ستم‌ها روا می‌داشت، تصور نمی‌کرد كه يك قاعده كلي وجود دارد كه در امور كشورداري با ظلم و ستم نمی‌شود حكومت كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان كرد: نظام سلطه پهلوي از اين قاعده مستثني نبود و بنا به همین قاعده الهی محکوم به فنا شد و به درس عبرتي براي تمام زورگويان و ستمگران تاريخ تبدیل شد.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی افزود: اکنون هم حاكمان مستبد دنیا از صدور انقلاب اسلامي وحشت دارند و از هر راهي استفاده می‌کنند تا صدور انقلاب را از بين ببرند كه نمونه بارز آن اقدام اخير دونالد ترامپ، رييس جمهور آمريكا، برای ممنوعیت ورود ایرانیان به خاک آمریکا است.

وي اظهار كرد: امیدواریم با این انقلاب بزرگ و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی زمينه گسترش هر چه بيشتر افكار اسلامي و تقويت دين فراهم شده و به اين طريق زمینه‌ای برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم شود تا شاهد گسترش عدل و داد در جهان باشيم./202/9314/ب1

ارسال نظرات