۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۴۷۸۹۹۲
بذرپاش:

مشکل کشور نوع تصمیم گیری افراد در داخل است

نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: مشکل خارج از مرزها نیست و مشکل تصمیم گیری افراد در داخل است و مشکل آمریکا نیست و در درجه نخست درمان این مشکل نوع نگاه است که باید تغییر کند.
مهرداد بذرپاش مهرداد بذرپاش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، مهرداد بذرپاش، نماینده سابق مردم تهران در مجلس روز گذشته در دیدار با آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان با اشاره به رشد روزافزون نظام اسلامی، اظهار داشت: کشور به سمت جلو در حال حرکت است و برخی افراد به خاطر برخی فعالیت های سیاسی خود به این همه اقتدار بی توجهی می کنند.

وی افزود: یکی از روش هایی که انسان برای شناخت افراد بزرگ دارد؛ شناخت دشمنان آن فرد است و مصداق آن ائمه و اهل بیت(ع) هستند و در زمان حال امام  و رهبری است.

بذرپاش ابراز داشت: انقلاب هیچ کاری نکرده باشد همین که سطح ملت ایران به قدری بالا رفته که رقیب ما آمریکا است و کشورهای خرده پای اطراف جرات عرض اندام ندارند؛ کافی است و فقط بعد از این همه سال باید روش ها قدری اصلاح شود.

وی با اشاره به ناکارآمد بودن برنامه های توسعه، افزود: برنامه های توسعه ای که تا کنون انجام شده و بودجه ای که برای انجام مقرر می شود نتیجه همسان با هزینه را ندارد و این نشان از تکرار روش های اشتباه است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس اظهار داشت: چیزی که بتواند کشور را از پای درآورد ابقای شعار «ما نمی توانیم» است و  اگر بتوانند با تصمیم و مدیریت به بدنه کشور این مسأله را القا کند بسیار خطرناک است.

وی در ادامه با اشاره به یاوه گویی های آمریکا، گفت: به برکت وجود مردم و رهبری، آمریکا تا اطلاع ثانوی غلطی نمی تواند بکند و فقط باید بدانیم که شعار ما نمی توانیم سبب عقب افتادن کشور می شود.

بذرپاش یادآور شد: بعضی اوقات خریدها و معاملات و انتصاب ها این تفکر غلط را القا می کند، استان همدان از بیکاری رنج می برد و الان عدد قاچاق کالا صد هزار میلیارد است و عدد واردات در همین حد است که موارد غیر ضروری در آن به وفور یافت می شود.

وی افزود: بازار داخل بازاری محدود است و وقتی قاچاق وارد شود، سطح اشتغالات کاهش می یابد و مشکل خارج از مرزها نیست و مشکل تصمیم گیری افراد در داخل است و آمریکا نیست و در درجه نخست درمان این مشکل نوع نگاه است که باید تغییر کند./979/202/ب2

ارسال نظرات