۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۴۸۱۴۸۱
مدیر مدرسه سفیران امیدیه:

کادرسازی انقلابی زمینه ساز حرکت در مسیر ولایت است

مدیر مدرسه سفیران اباالفضل العباس(ع) امیدیه با اشاره به ضرورت تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب در حوزه ها عنوان کرد: کادرسازی انقلابی زمینه ساز حرکت در مسیر ولایت و اهداف نظام اسلامی است.
حجت الاسلام نهیرات

حجت الاسلام محمدتقی نهیرات، مدیر مدرسه سفیران اباالفضل العباس(ع) امیدیه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه روحانیت از اقشار مهم جامعه است، ابراز داشت: در این رابطه با گزینش بهترین ها و با استعدادترین افراد، باید روحانیت را به الگویی برای جامعه در زمینه های اخلاقی، علمی و اجتماعی تبدیل کنیم.

مدیر مدرسه سفیران اباالفضل العباس(ع) امیدیه با بیان اینکه انتخاب طلبه های مستعد سبب توفیق بیشتر روحانیت در زمینه های تبلیغ و جذب مردم به ویژه جوانان به دین و معارف دینی خواهد شد، افزود: جوانان مستعد و با انگیزه مدارس نمونه مردمی و مساجد را گزینش و با گذشتن از مراحل پزشکی و مصاحبه، آنها را برای تحصیل در مدرسه سفیران انتخاب می کنیم.

این مقام مسؤول به دیدار رهبرمعظم انقلاب با مسؤولان کشوری مدارس سفیران اشاره و عنوان کرد: رهبری یکی از نکات بارز مدارس سفیران را سلامت سیاسی و حرکت در خط ولایت و اهداف نظام اسلامی برشمرد و این مدارس در زمینه کادرسازی نیروهای انقلابی بسیار موفق عمل کرده اند.

حجت الاسلام نهیرات با اشاره به سخنان چندین ساله رهبرمعظم انقلاب درباره تحول در حوزه ها خاطرنشان کرد: رهبری عدم به روزرسانی وتحول حوزه ها را مانع از پاسخگویی به نیازهای جامعه و شبهات در پنجاه سال آینده و چه بسا سبب انزوای آنها عنوان کرد در نتیجه راهکار مقابله با چنین امری تحول در متون آموزشی، شیوه های آموزش و پررنگ تر کردن جنبه های تبلیغی و مهارتی طلاب است.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی طلاب پس از هشت سال تحصیل چه بسا ناتوان در سخنرانی و تبلیغ مناسب در مدارس، دانشگاه ها و مساجد هستند که این معضل در مدارس سفیران جبران شد. 

مدیر مدرسه سفیران اباالفضل العباس(ع) امیدیه با ابراز امیدواری از اینکه حوزه ها تحقق اهداف نظام اسلامی و منویات رهبرمعظم انقلاب را عملیاتی کنند، ابراز داشت: حوزه ها در بحث جذب، گزینش و تهذیب طلاب در کنار مسائل آموزشی فعالیت بیشتری انجام دهند./9456/303/ب1

ارسال نظرات