۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۴۸۲۲۷۳
رییس انجمن مددکاران اجتماعی کشور مطرح کرد؛

رویکرد جدید کمیته امداد در عدم بهره گیری سیاسی از مددجویان

موسوی چلک با اشاره به رویکرد جدید کمیته امداد در عدم بهره گیری سیاسی از مددجویان گفت: همه مسؤولان کشور باید برای تامین رفاه و توانمندی مددجویان تلاش کنند.
کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری رسا، جلسه مشترک اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد و رضا سلیقه مدیر کل بهزیستی استان قم با حضور سید حسن موسوی چلک رییس انجمن مددکاران اجتماعی کشور در کمیته امداد برگزار و شیوه های مددکاری جامعه هدف دو دستگاه نقد و بررسی شد.
سید حسن موسوی چلک رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با بیان اینکه باید در حوزه مددکاری، ایده های نو ارائه شود گفت: افزایش جمعیت مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی نشانه خوبی نیست و در صورتیکه مددکاران بصورت تخصصی و با برنامه عمل کنند می توانند به از بین بردن این مشکل کمک کنند.
وی لزوم توانمندی مددجویان زیر پوشش را مطرح کرد و گفت: توانمندی اقشار نیازمند بستر ارائه خدمات جدید را برای دستگاههای حمایتی باز می کند.
براساس گزارش سایت خبری کمیته امداد، اکبر میرشکار مدیر کل کمیته امداد قم هم ضرورت لزوم سطح بندی مددجویان را در کشور مطرح کرد و گفت: اگر همه مسؤولان حمایتی بویژه کمیته امداد و بهزیستی دست به دست هم بدهند می شود فقر را به حداقل رساند.
رضا سلیقه مدیرکل بهزیستی قم در این جلسه از کمیته امداد قم برای ایجاد زمینه های همکاری نزدیک قدردانی کرد و گفت: با همکاری کمیته امداد و بهزیستی در طرحهای حمایتی سالمندان می توانیم نشاط و شادابی و امید به زندگی را در آنها تقویت کنیم.
/920/د102/ی

ارسال نظرات