۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۸۲۵۱۵
معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان عنوان کرد؛

پذیرش 350 طلبه خواهر در مدارس علمیه خواهران لرستان

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: مدارس علمیه خواهران لرستان آماده پذیرش 350 طلبه هستند.
پذیرش طلبه

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد،  با اشاره به نام نویسی حوزه های علمیه خواهران بیان داشت: مدارس علمیه خواهران لرستان در سطح دو و سه آماده پذیرش 350 طلبه خواهر دارند.

وی با اشاره به فعالیت 10 مدرسه علمیه در سطح دو و سه مدرسه در سطح سه افزود: یکی از مدارس علمیه بروجرد در مقطع سیکل پذیرش دارد.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه از 25 بهمن ماه شروع شده و تا 25 اسفند ماه جاری ادامه دارد، افزود: این مهلت نام نویسی تمدید خواهد شد.

وی با یادآوری به اینکه پذیرش داوطلبان در سطح دو آزمون ورودی ندارد و پذیرش بر اساس مصاحبه ورودی و گزینش صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: آزمون ورودی سطح سه نیز اردیبهشت ماه برگزار می شود.

مهرابی در ادامه افزود: از بین پذیرفته شدگان 60 نفر در سطح سه و مابقی در سطح دو پذیرش می شود.

وی حوزه را مکانی برای تعلیم و تربیت دینی طلاب عنوان کرد و گفت: با پرورش طلاب در این مدارس تلاش می شود طلابی توانمند و با استعداد برای فعالیت در عرصه تبلیغ و بصیرت افزایی به جامعه ورود پیدا کنند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان بیان داشت: طلاب خواهر پس از تحصیل در عرصه های مختلف مشغول فعالیت می شوند، طلاب برای حضور مؤثر در جامعه باید به علم روز مجهز باشند.

مهرابی یادآور شد: توجه به استعداد داوطلبان ورود به حوزه و داشتن انگیزه و هدف امری مهم در موفقیت طلاب در مسیر طلبگی است و در زمان پذیرش مورد توجه قرار می گیرد./9459/302/ب1 

ارسال نظرات