۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۴۸۳۶۳۳

نشست شورای بررسی آسیب های اجتماعی تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد

با حضور معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی و اعضای شورا، نشست شورای بررسی آسیب های اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.
شورای بررسی آسیب های اجتماعی تبلیغات اسلامی بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، نشست شورای بررسی آسیب های اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با موضوع مدیریت سواحل و تفرجگاه ها با حضور معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی و اعضای شورا برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا در این نشست با تاکید بر لزوم مقابله با آسیب های اجتماعی خواستار مشارکت فعالتر مجموعه اداره کل و به‌ویژه تشکل های میان تخصصی در ترویج فرهنگ مبارزه با آسیب های اجتماعی شد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر مدیریت هدفمند تبلیغات محیطی، تشریح اثرات مخرب فضای مجازی بر بنیان خانواده ها، ارائه مشاوره های دینی به خانواده ها و جوانان، پاسخگویی به شبهات، برگزاری مسابقات فرهنگی در سواحل و تفرجگاه ها را به‌عنوان راهکارهای مبارزه با آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

در بخش دیگری از این نشست سیدمحمد موسوی مطلق، معاون اداری مالی اداره کل با ارائه پیشنهاداتی بر لزوم تشریح ابعاد زیانبار آسیب های اجتماعی به‌ویژه در بین جوانان و خانواده ها تاکید کرد.

محمد شهبازی، دبیر شورای بررسی آسیب های اجتماعی تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این نشست با اشاره به اهمیت مبارزه با آسیب های اجتماعی اظهار داشت: شورای بررسی آسیب های اجتماعی در سطح کشور با مدیریت مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

در ادامه این نشست حسین ادیبی کارشناس تشکلها، محمودرضا قائم پور کارشناس حراست، محسن بهزادی کارشناس طرح و برنامه و مقصود غلامی کارشناس روابط عمومی تبلیغات اسلامی به‌عنوان اعضای شورا، به بیان پیشنهادات و دیدگاه های خود پرداختند./101/833/ب1

ارسال نظرات