۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۴۸۵۱۱۷
مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان خبر داد؛

افتتاح سه باب کتابخانه تا پایان سال 95

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان با اشاره به سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، از افتتاح سه باب کتابخانه تا پایان سال جاری خبر داد.
 کتابخانه

حجت الاسلام سید لطف اله سپهر، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه پایان سال کنونی مصادف با تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور است، گفت: در این زمینه فعالیت هایی در سطح استان ساماندهی شد..

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان با بیان اینکه کتابخانه بین الملل و کتابخانه های تخصصی را در سطح شهرستان ها افتتاح خواهیم کرد، ابراز داشت: در صورتی که مشکلی پیش نیاید در زمینه کتابخانه ها سه پروژه را افتتاح خواهیم کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه بخشی از کتابخانه تخصصی ایران شناسی به ویژه خوزستان شناسی را فردا در کیانپارس افتتاح خواهیم کرد، افزود: فضای مطلوب پژوهشی و با تالار 150 نفری جهت حضور علاقه مندان و نقد و بررسی های علمی را فردا با حضور مسؤولان استانی افتتاح خواهیم کرد.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه کتابخانه «نون و القلم» در منطقه گوریه شهرستان شوشتر به مناسبت سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: زمین یکی از کتابخانه های مشارکتی که سابق بر آن حسینیه سید مجید علوی بود از سوی یکی از خیرین شهر جولکی در اختیار نهاد قرار داده شد و در ادامه طبقه زیرین حسینیه برای کتابخانه مشارکتی مذکور اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه کتابخانه مشارکتی در بخش جولکی آغاجاری افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی بی شماری در سراسر استان را در سالروز تأسیس کتابخانه های عمومی برگزار خواهیم کرد./9456/303/ب2

ارسال نظرات