۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۸۶۱۱۳
آیت الله جنتی:

رهبری در موضوع فتنه انگیزانه آشتی ملی بسیار خوب عمل کرد/ باید برای معیشت مردم کار شود

رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب با یک تذکر جلوی افرادی که موضوع فتنه انگیزانه آشتی ملی را مطرح کرده بودند، ایستاد.
جنتی جنتی

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله احمد جنتی، رییس مجلس خبرگان رهبری عصر امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند در آیین اختتامیه دومین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، گفت: پس از مطلبی که بنده در خصوص عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی مطرح کردم، آقای جهانگیری ۸ صفحه مطلب مفید در این حوزه فرستادند که قابل تقدیر است.

وی افزود: من از تمام رسانه ها به خصوص رسانه ملی سپاسگزارم، زیرا بسیار عالی اجلاسیه را پوشش دادند.

آیت الله جنتی اضافه کرد: دغدغه مردم همیشه با ما است و معتقدیم که برای معیشت باید کار شود و جلوی دزدی و ثروت اندوزی ها گرفته شود تا فقرا هم طعم زندگی راحت را بچشند.

رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موضوع انتخابات بیان داشت: انتظار ما این است که مردم همیشه در صحنه همانند یوم الله ۲۲ بهمن در انتخابات شرکت کنند، زیرا امر انتخابات بسیار اهمیت دارد و وظیفه شرعی و ملی است.

آیت الله جنتی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در موضوع فتنه انگیزانه آشتی ملی بسیار خوب عمل کرد و با یک تذکر توانستند آن موضوع را حل کنند، در قضیه دوقطبی کردن انتخابات نیز بسیار هوشمندانه عمل کردند و جلوی ایجاد این فضا را گرفتند.

رییس مجلس خبرگان رهبری در پایان، گفت: هفته احسان و نیکوکاری نیز در پیش است و باید همه در این امر پسندیده مشارکت کنند./۸۵۶/ 202/ص

ارسال نظرات