۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۴۸۶۹۵۰

تجدید میثاق 2000 دانش آموز قمی با آرمانهای شهدا

مراسم تجدید میثاق بیش از 2 هزار دانش آموزان دبستانی و متوسطه قم همزمان با 22 اسفند،‌ روز بزرگداشت شهدا در گلزار علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.
دانش آموزان قمی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان قم،در این مراسم دانش آموزان با حضور بر سر مزار شهدا ضمن گلباران و عطر افشانی مزار شهدا،‌ با آرمان های رفیع ایشان تجدید میثاق کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این مراسم با قرائت پیام نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا جان خویش را با خدا معامله کردند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند تا نسل های انقلاب در ایران اسلامی با آرامش و امنیت در سنگر علم و دانش در مسیر آرمان ها و ارزش های اسلامی حرکت کنند.
سید جواد هاشمی تاکید کرد: حفظ دستاوردهای شهدا در ادامه دادن راه شهدا محقق می شود، ‌شهدا برای دین،‌ استقلال،‌ عزت، ‌سرافرازی نظام اسلامی تلاش کردند، ‌دیروز جبهه مبارزه با کفر صحنه هشت سال دفاع مقدس بود و امروز سنگر شما آینده سازان سنگر علم و دانش‌ است.
وی ادامه داد: رمز پیروزی ملت ایران فرهنگ ایثار و شهادت، ولایت مداری، حفظ وحدت بر محور ولایت، ‌دین داری و بصیرت است.
هاشمی افزود: خانواده های معظم شهدا الگوهای صبر و ایثار هستند،‌ ملت ایران و نسل های انقلاب مدیون ایثار و صبر و پایداری این خانواده ها هستند،‌ کسانی که فرزندانشان را در دامان پاک خویش پرورش دادند و در راه خدا با رضایت و بلکه خشنودی از این راه تقدیم کردند.
وی گفت: امروز همچنان دشمنان در برابر اسلام ایستاده اند و از هیچ مکر و نیرنگ و تهدیدی فروگذار نیستند،‌ آینده این کشور دست شما فرزندان انقلاب است و باید با آگاهی و بصیرت و شناخت شهدا و پیوند با شهدا مسیر آنان را ادامه دهید تا از دستاوردهای آنان پاسداری کنید./872/د102/ی

ارسال نظرات